Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Advies nodig

• Auteur

Goedemorgen allemaal,

Graag wil ik even jullie advies vragen… Gisteren dacht ik.. hmm, ik heb mijn lief klein wondertje nauwelijks gevoeld (veel minder dan normaal en minder krachtiger). Nu hoeft dat niets te betekenen maar nu heb ik vannacht, en nu nog steeds, de hele tijd buikpijn gehad, heb er niet lekker door geslapen. Het zijn niet mijn darmen en ik denk ook niet het ergste maar het zit me niet lekker.

Wat zouden jullie doen? Verloskundige even bellen (ik wil geen overbezorgde muts lijken)?

xx
    Miepzzz

#3137245 Quote

Ik zou voor de zekerheid nog een testje doen!
    De test van Clear blue zegt Zwanger of Niet zwanger, die is dus echt duidelijk!

Liefs L81

#3137246 Quote

meteen de vk bellen!!! daar zijn ze voor joh! Een zwangerschapstest heeft echt geen nut, blijkbaar ben je al redelijk ver in de zwangerschap (je kan de kleine al voelen) en als je dan een miskraam oid zou hebben gehad dan heb je nog steeds zwangerschapshormoon in je lijf en een zwangerschapstest zou dan nog gewoon positief zijn. Gewoon even langsgaan bij de vk en vragen of ze even het hartje kunnen laten horen!!!!
    Succes!!

#3137252 Quote

Ik zeg ook bellen!
    Testen heeft absoluut geen zin!
    Is waarschijnlijk ook niet positief meer om dat je HCG al afneemt vanaf week 10 tot 16?
    (als ik me niet vergis!!!)
    Bel lekker joh, kun je weer een beetje ontspannen, dit is ook niets toch?
    Succes!!1

Gr. Rimke

#3137255 Quote

hoi,zeker de vk bellen,daar is ze tenslotte ook voor.
    waarom met stress blijven lopen (wat ook niet goed is voor de kleine) als je bezorgdheid weggenomen kan worden?
    groetjes kim

#3137261 Quote

Hoi ik zou ook zeker even bellen.

Ik weet   niet hoe ver je bent maar ze zeggen ook wel dat je het voor de 26ste week niet iedere  dag hoeft te voelen.
    Maar beter 100x voor niets bellen  dan 1 keer met het idee zitten had ik nou toch maar even gebeld. En zeurderig over komen doe je nooit.

Gr Lique
    38,3 weken

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3137262 Quote

Pfff ik zit weer echt te dromen…. mijn antwoord hoorde niet bij dit topic!!! sorry!!!!

Liefs L81

#3137265 Quote

mijn verloskundige en geynecoloog zeiden altijd altijd bellen als je je onzeker voelt en als je denkt dat ie minder beweegt of heelmaal niet
    hun zijn er om jou te helpen en je kindje in de gaten te houden en je kan beter 10 keer voor nks komen dan een keer niet gaan en er is wel wat
    en ze vinden je zeker geen zeurkous

#3137269 Quote

hoi hoi,

ik zeg ook bellen hoor,
    zeker niet in onzekerheid gaan zitten en dan ben je echt geen zeur hoor!!
    Helemaal niet zelfs dus gewoon doen!!
    succes…

xx natascha

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct