Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

pfff voorweeen

• Auteur
    hee dames

ik heb volgens mij al een paar dagen last van echt voorweeen
    het was elke keer al wat last van harde buiken enzo,maar nu donderdag avond begon het vroeg in de avond met een paar keer harde buiken na 22:00 kreeg ik ze echt met regelmaat en wel 2uur lang ik dacht yes het gaat beginnen nou helaas…
    vrijdag ochtend weer heel ffies en verder weinig…
    nu vandaag bij het voetbalveld weer een half uurtje om de paar minuten toen ging het weer weg,en nu komt het af en toe terug….vanavond vieren we de verjaardag van mijn vriend want hij is morgen jarig ja ook dat nog en iedereen roept al een tijdje wedde ze komt op zijn verjaardag nou ben benieuwd….wat denken jullie zijn dit nu echte voorweeeen?????

groetjes patricia

38wken

#3137264 Quote

denk wel dat het voorweeen zijn alleen kan het dan nog ook wel even duren of he zet door
    ik had met mijn tweede kindje drie weken lang harde buiken en de laatste week alleen maar voorweeen en toen zette het door precies op de uitgerekende datum
    et vordeel van die voorweeen was dat ik al 4 centimeter ontsluiting had toch mooi me genomen
    dus ik hoop voor je dat het snel doorzet

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct