Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hoera eindelijk zwanger!!!!!!

• Auteur

Hoi allemaal,

Mijn naam is linda ben bijna 32 jaar heb een dochter van 6 en probeer al 5 jaar zwanger te raken van ons tweede kindje. kregen 2 jaar geleden te horen dat ons eerste kindje een wonder is omdat met het zaad van mijn man kinderen krijgen vrij onwaarschijnlijk was. heb nog wel 3 iui's gehad maar dat werd niks. ivf wilden we niet dat vonden we te ingrijpend. en nu gistermorgen getest en positief. volgens de berekeningen ben ik nu in mijn 7e week en ben ik 15 oktober uitgerekend maar dat kan altijd nog veranderen. kan niet wachten totdat ik weet dat alles goed is dat ik het hartje heb gehoord dan kunnen we lekker shoppen. werk namelijk in een babyzaak en heb al vele leuke dingen gezien.

nou iedereen succes met de zwangerschap en tot horens

gr. linda

#3137288 Quote

Hoi Linda,
    wat leuk dat jullie na al die tijd toch een 2e kindje verwachten. veel succes ermee! en wat zal het inderdaad genieten zijn om straks het hartje te horen kloppen!!

Groetjes,
    Sara

#3137293 Quote

Hoi Linda,

wat fijn voor jullie dat je toch op de natuurlijke manier zwanger bent geworden zeg. Laten we hopen dat alles gewoon goed gaat en dat je je straks helemaal gek kunt shoppen.

Groetjes Sharon.

#3137315 Quote

Hoi Linda,

wat leuk jouw berichtje hier te zien.

Volgens mij "ken"ik jou van het forum als het langer duurt!

Gefeliciteerd en zie je op het oktober forum!

Groetjes Belle

#3137330 Quote

Hoi allemaal,

bedankt voor jullie reactie en belle ja wij kennen elkaar van het andere forum maar ik had het zwanger worden van me afgezet want we hadden niet meer verwacht dat het zou lukken. ben vanmorgen bij de huisarts geweest en volgens de berekeningen ben ik nu 6 weken en 3 dagen zwanger en uitgerekend op 10 oktober. krijg op 4 maart een echo om te kijken hoever ik werkelijk ben. ik moet in het ziekenhuis bevallen want ben draagster van een bacterie maar aangezien dat mijn mijn eerste kindje ook al was vind ik het niet erg. nou ik hou jullie op de hoogte

gr. linda

#3137335 Quote

Hoi Linda,

geweldig zeg, wat een kadootje! Geniet lekker van je zwangerschap!
    Groetjes Nathasja

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3137351 Quote

Hey Linda.

Zo zie je maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, geweldig nieuws zeg.
    VAN HARTE GEFELICITEERD.
    Geniet van je zwangerschap en ik hoop voor jullie dat je over 8/9 maand een wolk van een baby in julllie armen ligt.

Liefs van Miena.

#3137361 Quote

meid wat heerlijk voor je! jullie zijn beloond voor je geduld!
    geniet ervan en een fijne zwangerschap gewenst!
    xxx irem

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct