Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hulp nodig bij naam in combi met achternaam..

• Auteur

Hi meiden,

Wij vinden Hidde een onwijs leuke naam, maar.. nu heten wij van onze achternaam de Vries.

Dus dan wordt het Hidde de Vries

Wat vinden jullie? 2x de achter elkaar??
    Mijn vriend vindt het niet hinderlijk, ik twijfel, maar vind de naam zooo leuk!
    Wat vinden jullie, graag jullie eerlijke mening.

Thanks a lot!

groetjes Suza

#3137314 Quote

hoi suza.

klinkt gewoon hoor. heb het ff een paar x hardop gezecht en naar mijn idee geen probleem. en je moet ook zeker doen wat jullie pretig vinden en al helemaal niet luisteren naar vaagheden. als zelfde letter achternaam endat soort onzin.
    als jullie hidde leuk vinden, dan moet je het lekker doen.

succes

xx Bambi

#3137317 Quote

Hoi,

Ik vind het helemaal niet raar klinken. Ik vind de naam Hidde echt passen bij de achternaam de Vries.
    Kan volgens mij prima!!!

#3137318 Quote

Hoi,

Nou ik vind het ook goed klinken hoor. Erg leuke naam trouwens hidde!!!

Liefs

#3137320 Quote

Hoi

Ik vind het gewoon goed klinken hoor        

#3137326 Quote

Hallo,

ik vind het prima kunnen hoor. Ik zag in eerste instantie het probleem niet eens, pas toen ik verder las, zag ik wat je bedoelde.

Leuke naam, lekker Hollands icm de Vries!
    Ik zeg: doen!

Groetjes, Jose

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3137359 Quote

Hallo meid,

Gewoon doen hoor klinkt hartstikke goed. Het is anders wanneer je twee letters direct achter elkaar hetzelfde hebt bijv. Henk Klaassen.

Groetjes Frida

#3137394 Quote

Thanks meiden! Toch even prettig om dit even tegen jullie aan te kunnen houden.

Weet nog niet helemaal zeker of het hem wordt maar vinden het wel een erg leuke naam.

Groetjes Suza

#3137418 Quote

Hoi,

Je brengt me op ideeen met die naam!
    Ik vind het heel leuk klinken bij de vries echt!!!!!

Groetjes wen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct