Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ff een vraag help!!

• Auteur

hee dames

hoe staat het er bij jullie voor?al voortekens of niet
    ik word gek van de rugpijn begon gister al en nu komt het weer terug ook voel ik me niet happy last van mega vermoeidheid en voel me  niet echt lekker in mn vel maar kan dit nou te maken hebben dat het toch gaat beginnen wie weet dat?

groetjes patricia

#3137327 Quote

He Patricia,

ik ben inmiddels 41 + 5 maar ik heb nog steeds geen voortekens whatsoever. Ik voel me al tijden niet lekker in mijn vel maar dat komt omdat ik zo slecht slaap van de bekkenpijn (dat kun je ook wel zien aan de tijd waarop ik dit post, haha).

Ze hebben al een paar keer geprobeerd me te strippen maar de boel zit nog potdicht. Strakjes gaan ze het weer proberen; ik hoop maar dat het iets oplevert…

Ik ben heel erg boos, al zou ik niet weten op wie. Ik blijf maar hangen in negatieve gevoelens en dat is echt niks voor mij; bij mij is het glas juist altijd halfvol.
    Ik wou dat ik iemand de schuld kon geven van het zo lang over tijd gaan. Dan zou diegene nog niet jarig zijn, haha!!

Nou, ik ga nog even een poging wagen om te slapen.
    Ik hoop dat het voor jou ook niet meer lang duurt. Wanneer was je ookalweer uitgerekend?

Groetjes, Jose

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct