Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

blaasontsteking????????

• Auteur

hallo toekomstige mamma's..

allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

ik heb even een vraagje voor jullie, ik heb nu al anderhalve week een beginnende blaasontsteking..en deze zet gewoon niet door, en ik heb er ook niet constant last van.
    Het is meer een drukkend gevoel van onder, niet echt pijnlijk, maar een misselijk gevoel.
    Ik weet wat een blaasontsteking is, en dit lijkt dus op een beginnende, maar zoals ik als eerder zei het lijkt of die niet doorzet, wat die anders wel doet..(ik heb in het verleden wel eens een blaasontsteking gehad.)
    Ik heb aanstaande donderdag mijn nod..
    Ik heb vandaag al mijn urine naar de huisarts gebracht om het te laten controleren op blaasontsteking.. krijg om drie uur de uitslag.

Hebben jullie wel eens gehoord of zelf gehad dat dit te maken kon hebben met een evt. zwangerschap.????

alvast bedankt
    groetjes kleintje.

#3137347 Quote

Hoi,

Ik heb zelf een paar weken gelden blaasontsteking gehad en dit kwam idd door de zwangerschap. Maar ben wel al 24 weken zwanger. Omdat je baarmoeder groeit wordt je blaas opzij gedrukt en kan je hem niet altijd goed leeg plassen, waar je dus weer blaasontsteking van kan krijgen.
    Ik weet dus niet of dit zo vroeg in de zwangerschap ook al daar mee te maken kan hebben!?
    Hoop voor je dat het gauw over gaat!!

groetjes

#3137349 Quote

Bij ons eerste kindje had ik de laatste weken voor de bevalling last van blaasontsteking (vreselijk!)
    Het heeft inderdaad te maken met niet goed uitplassen, dit wordt ook steeds moeilijker, maar is dus wel heel belangrijk om dit vreselijke gedoe te voorkomen!
    Dus ja er is een verband tussen beide!
    Hoop voor je dat t snel overgaat!

Liefs L81

#3137397 Quote

Hoi kleintje82,

Hihi inmiddels ben ik expert geworden met blaasontstekingen en me zwangerschap.
    Heb inmiddels in 9 weken tijd 3 blaasontstekingen gehad terwijl daarvoor nog nooit.

Als je zwanger bent ben je veel vatbaarder voor blaasontstekingen en inmiddels heb ik van me vk te horen gekregen dat ik cranberrycapsules moet slikken om me blaas beter te gaan beschermen ertegen.
    Heb ook 2 soorte kuurtjes gekregen en bij de laatste test bleek zelfs dat de bacterie die het veroorzaakt dat het resistend was geworden voor de eerste antibiotica.
    Dus dan maar weer wat anders en nu maar hopen dat het weg blijft.

Dus voel je je niet goed met je blaas en denk dat je ook maar een beginnende blaasontsteking te hebben kan je beter plas in leveren, beter een keer te veel gecontroleerd dan te weinig.
    want een blaasontstking tijdens je zwangerschap is echt geen pretje.

Veel plezier verder met je zwangerschap en succes met je blaasontsteking.

Groetjes Margo

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct