Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie is er na curretage meteen zwanger geraakt???

• Auteur

Dag allemaal,

Ik ben 11 januari gecurreteerd en mijn lichaam voelt weer zwanger aan.
    Ik heb al testen gedaan en het HCG is duidelijk niet meer aanwezig.
    Doordat ik niet weet van wat voor cyclus ik uit moet gaan weet ik ook niet wanneer ik een positieve test kan krijgen ( mocht ik zwanger zijn).

Heeft iemand hier ervaring mee?

#3137360 Quote

hoi,

zelf ben ik 14 januari gecuretteerd en tot op heden ook  nog niet ongesteld geworden. Heb wel heel duidelijk 2 week geleden mijn eisprong gevoeld, maar ja dat zegt ook niks (want die zit niet altijd netjes 14 dagen voor je menstruatie natuurlijk).

Denk dat ik gewoon ongesteld ga worden, zwaar gevoel in mijn buik, maar wacht toch nog wel eventjes af met testen…. denk dat ik tot 6 week na de curettage wacht als er dan nog niks is… dan ga ik er ook vanuit dat ik niet zwanger ben en wachten we maar wat langer nog.

Ken overigens wel 2 vrouwen die direct na de curettage zwanger geworden zijn en nu gezonde kindjes hebben. Maar wanneer zij daadwerkelijk testten dat weet ik niet eigenlijk….

groetjes,
    Marije

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct