Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

graaagg veeeelll reactiessssss!!!!!!!!!!!!!!

• Auteur

Hoi hoi

Ik ben zwanger , alleen nu deed ik voor de lol nog een test omdta ik het nog steeds niet kan geloven !!! na 2 miskramen
    De eerste   test die ik deed was van clear bleu met zon plusje een dikke vette plus!! vandaag doe ik er een van trekpleister en een heel dun streepje en moet hem in het licht houden dan is het een duidelijkere streep

?????????????????????????????????????????????????
    rara hoe kan da nu weer??
    die van clear bleu zijn toch wel gevoelig…?wie kan me gerust stellen ik heb 5 maart afspraak bij de vk

doei doei kus bloem

#3137386 Quote

hoi hoi bloempje,dit kan hoor maar ik zou je geen zorgen maken.
    of het een licht streepje is of donker je bent gewoon hartstikke zwanger meid!
    van harte gefeliciteerd

#3137390 Quote

Graag veel reacties?
    OK, wel dezelfde als mijn voorganger. De ene test is gevoeliger dan de andere. En een licht streepje is een streepje. Waarschijnlijk over een paar dagen is dat streepje veel donkerder.

Succes!!!

P.S. Ik ben zelf inmiddels 36 weken zwanger, met maar 1 test met een licht streepje.

#3137401 Quote

hoi ik weet niet hoever je zwanger bent maar na de 12de week neemt het hcg hormoon af en gaan die testen raar doen ….
    groetjess sandra

#3137404 Quote

Hey Bloem.

Aller eerst, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Tja en over de testen, de ene test reageert heftiger en sneller op het HCG hormoon dan de andere test. Je zou evt nog een digitale test kunnen doen, voor je eigen gemoedsrust maar een streep is een streep dus ga er maar van uit dat je zwanger bent.
    Ik heb maar één test gedaan dat ik een paar dagen overtijd was en hier kwam ook een vaag 2e streepje uit. Ben nu bijna 30 weken zwanger.

Liefs van Miena.

#3137412 Quote

Én in het begin van je zwangerschap schommelt het hormoon ook nog eens.

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3137413 Quote

Vergeet nog te zeggen ook:
    Als je test zegt dat je niet zwanger bent is dat nooit voor 100% zeker.
    Zegt die test dat je zwanger bent dan is dat altijd 100% zeker.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct