Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

graaagg veeeelll reactiessssss!!!!!!!!!!!!!!

• Auteur

Hoi hoi

Ik ben zwanger , alleen nu deed ik voor de lol nog een test omdta ik het nog steeds niet kan geloven !!! na 2 miskramen
    De eerste   test die ik deed was van clear bleu met zon plusje een dikke vette plus!! vandaag doe ik er een van trekpleister en een heel dun streepje en moet hem in het licht houden dan is het een duidelijkere streep

?????????????????????????????????????????????????
    rara hoe kan da nu weer??
    die van clear bleu zijn toch wel gevoelig…?wie kan me gerust stellen ik heb 5 maart afspraak bij de vk

doei doei kus bloem

#3137370 Quote

Meid, het zijn twee verschillende testen, dus die kunnen ook verschillend reageren.
    De dikte van de streep heeft echt niet alles te zeggen.

Het belangrijkste is dat beide testen positief zijn.
    Dat betekent dus dat je zwanger bent.
    Gefeliciteerd meid!

Tuurlijk is het de eerste 12 weken altijd nog spannend of het goed blijft gaan, maar dat kun je aan de hand van de teststrepen echt niet zeggen.

Probeer er van te genieten meid!

Liefs, Twinkel3 (11w2d)

#3137371 Quote

ik doe mijn best maar erg moelijk ik probeer er ook niet aan te denken dat ik zwanger ben heel raar mischien maar is denk ik bescherming van mezelf!…
    ik hoop zo dat het deze keer goed gaat !
    moet wel zeggen dat ik me deze keer beter voel dan de 2 voorgaande zwangerschappen dus wie weet en 3 keer is scheepsrecht toch?
    bedankt voor je reactie

kus bloem

#3137377 Quote

Bij mij was het juist anders om. Een vaag plusje van clearblue en een dikke streep bij het Kruidvat. Maar een plus en streep is er een hoor.
    Bij mijn zoontje heb ik wel 8 testen moeten doen voordat er 1 positief was, werd niet ongesteld dus kon maar 1 ding betekenen he.

In ieder geval van harte gefeliciteerd. Je kan trouwens voor de zekerheid van de week nog eens een test doen toch. Blijft leuk om dat plusje te zien verschijnen hoor.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct