Hoi,
ben dan wel niet LANGER dan die 1.80 maar wel 1.80 met veel lengte in de benen.
Toen ik zwanger was van de oudste (nu 4 jaar geleden) hadden ze bij de H&M een lang model en die zat echt perfect
en niet onbelangrijk: hij paste met gemak tot het eind van de zw.schap.
Promiss zou ik anders niet zo snel binnen lopen, maar die heeft in de normale mode ook lengte maten en in de positiemode ook. Maar helaas heeft niet elke winkel die lijn… sommige winkels verkopen uberhaupt geen positiemode dus ik weet niet of die ergens bij jou in de buurt zit.
Even diep graven, maar volgens mij had de C&A ook lengte maten in de positiemode alleen vond ik de broeken daar niet mooi weet ik nog. Allemaal met zo'n heel groot stuk elastiek (net een kangaroebuidel) en dat vond ik net iets TE (bovendien pas je die vaak pas later waardoor je de broeken nog minder lang aankunt!)
Heb toen wel 1 nette broek bij de Prenatal gekocht, maar die was enorm in de aanbieding, want me anders te duur… maar ja… was dan ook een Noppies en die zijn gewoon reteduur (zitten ook erg lekker, maar de originele prijs heb ik er niet voor over voor die paar maandjes)
Als je echt niks kan vinden zou je kunnen overwegen 1 van je huidige broeken op te offeren en daar een stuk elastiek tussen te zetten (weet niet of je handig bent met een naaimachine, maar is relatief simpel… ).
succes met je zoektocht!
groetjes,
Marije