Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

292657 Positiekleding Voor Lange Vrouwen - pagina 2

• Auteur

Hallo meiden,

Normaal gesproken heb ik al veel moeite om leuke broeken te vinden (1m85) maar ik heb begrepen dat het vinden van positiekleding nog veel moeilijker wordt. Toevallig was ik gisteren aan het surfen en kwam ik op de volgende site terrecht: lange mensen
    Hier hebben ze dit toppic ook besproken en er staan ook tips op van andere lotgenoten.
    Misschien hebben jullie er wat aan. Ik ga zometeen de stad in en kijken of ik ook kan slagen.

Groetjes Faxine

#3137766 Quote

Hoi!
    Ben 1,87 en bij mijn eerste zwangerschap geslaagd bij futurmaman (R'dam) en H&M, nu zwanger van de tweede, en ga woensdag lekker shoppen, mocht ik nog in een andere winkel lange broeken tegen komen plaats ik wel een berichtje!
    Succes!

#3138007 Quote

Ontzettend bedankt voor jullie reacties allemaal! Ik had het echt nodig! Ik had namelijk nog een broek gevonden bij Prenatal die qua lengte goed zat maar toen ik hem naar m'n werk aanhad bleek ie gigantisch af te zakken (heb behalve lange benen ook een deuk waar normale vrouwen heupen hebben  dus blijft die broek nergens op hangen). Misschien dat deze over een maandje wel gaat passen. Het  drama was in ieder geval wel weer compleet haha! Zag mezelf weer de rest van de zwangerschap in joggingbroeken rondlopen. Binnenkort ga ik weer hard shoppen met jullie tips. Meer reacties blijven natuurlijk welkom. Ik laat het jullie weten als ik DE broek heb gevonden.
    Nogmaals bedankt.

Liefs,

Marian

#3138067 Quote

hoi!
    Vreselijk irritant!! Niet alleen toen ik zwanger was maar ook in het dagelijks leven erger ik me suf aan te korte broeken. wat ik heb gedaan tijdens beide zwangerschappen is kijken naar de zoom. Te korte broeken met een lange zoom kopen, en thuis de zoom eruit halen, eitje! 🙂

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct