Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

292667 Zwanger In Zeewolde

• Auteur

Hallo alle aanstaande mama's!

Hier een 9+ weken zwangere uit Zeewolde die het leuk zou vinden met mede-zwangeren uit de buurt in contact te komen.
    Mijn vent gaat in maart 4,5 maanden op uitzending naar Afganistan en alle afleiding is welkom, zeker als het mensen zijn die begrijpen hoe je je voelt!
    Ik ben benieuwd!

Groetjes Jorike

#3137578 Quote

Hallo Jorike,

Ik kom niet uit Zeewolde maar wel uit de buurt, namelijk Harderwijk. Daarbij ben ik 10w1d zwanger van de 2e.

Wat lijkt me dat verschrikkelijk zeg als je partner 4,5 maand uitgezonden wordt terwijl je zwanger bent. Niet dat dat zonder zwangerschap niet erg is maar kan me voorstellen dat je hem dan nog erger mist..

#3137594 Quote

Hallo!!
    Ik kom ook niet uit Zeewolde maar uit Harderwijk! Ben morgen 14 weken zwanger van de eerste en moet morgen weer naar de vk!
    Het lijkt mij ook vreselijk als mijn vriend uitgezonden zou worden, ik et er niet aan denken. Blijft ie lang weg?
    Liefs

#3137596 Quote

Oh sorry lees nu dat hij 4,5 maand weg moet. Wat lang! Dan maakt hij dus het grootste gedeelte van jullie zwangerschap niet mee..tjonge zeg..heel veel sterkte die tijd!

#3137611 Quote

Hee wat leuk Dolfijntje, nog iemand uit Harderwijk hier op het forum, veel plezier vandaag bij de VK, ik mag morgen voor de termijnecho.

#3137621 Quote

Hallo dames!
    Wat leuk zo uit de buurt!!
    Ik heb een jaartje of 20 in Harderwijk gewoont, dus ben daar best wel bekend!
    En we zitten ook lekker een beetje bij elkaar in de buurt met de hoeveelheid weken…Leuk!
    En ja, het is wel even slikken ja…hij gaat veel missen, maar aan de andere kant is hij er wel gedurende de eerste 3 maanden waarin ik me toch best wel ziek voel…en aan het eind als ik ietwat immobiel ben . We gaan er gewoon vanuit dat alles gaat zoals het hoort en dan ben ik alleen gedurende de maanden dat ik me ook goed zou moeten voelen!

Zo, nu weten jullie weer wat meer….Doeiii

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3137622 Quote

Hoi Jorike,

Leuk dat jij ook uit Zeewolde komt, ik ook! Maar ik ben niet meer zwanger, wij hebben inmiddels een zoontje van 4 maanden.
    Zit dus niet echt in hetzelfde schuitje, maar wou het toch even laten weten.

Vreselijk dat je vriend naar Afganistan moet! Knap dat je er zo positief over bent.

Groetjes, Daantje

#3137686 Quote

hallo hallo.
    hier een zwangere uit lelystad 🙂
    dus ook in de buurt.. maar niet uit zeewolde 🙂

mocht je een keer zin hebben in een bakkie of om te lunchen en te teuten..
    laat het maar weten 🙂

zit je op hyves.. voeg me toe:
    lelymupske.hyves.nl
    (ook voor andere mams.. mag ook hoor.. be free 🙂 )

#3137689 Quote

Hoi Jorike,

Hier wel een zwangere uit Zeewolde. Ik ben op het moment 6 weken zwanger, nog heel pril maar ja er moet altijd een begin zijn.

Het is inderdaad niet niets 4 maanden Afganistan. Maar goed gelukkig kan hij de laatste maanden wel gewoon meemaken.

groetjes,

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct