Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

292670 Hoort Dit Bij De Zwangerschap

• Auteur

hallo allemaal.

ik heb sinds ik ongeveer 6wkn zwanger ben heel erg veel last van een soort witte afscheiding..
    sommige dagen moet ik zelfs een inlegkruisje gebruiken zo erg is het..
    raar steeds in paniek omdat ik denk dat ik aan het vloeien ben ofzo echt heel vervelend..
    ik weet niet of er meerdere zwangeren hier last van hebben?
    en blijft dit de hele zwangerschap??

liefs gentell

#3137625 Quote

Hi,

Voor mij is je verhaal herkenbaar. Ook ik heb tijdens mijn zwangerschap veel last gehad van afscheiding. Volgens vk en gyn kon het geen kwaad. Vervelend was het wel. Inlegkruisjes zijn de enige oplossing, maar 't is niet gezond om die continue te dragen. Ik moet toegeven dat ik ze het merendeel van de dag wel droeg, anders voelde ik het zo in mn broek lopen (dat idee had ik, althans).
    Nogmaals, het kan geen kwaad: heb inmiddels een kerngezonde dochter!

Sterkte ermee.
    Groetjes, Dee

#3137626 Quote

hoi hoi

dit hoord idd bij je zwangerschap je moet wel even in de gaten houden dat het niet gaat jeuken en stinken dan moet je ff langs de dokter ivm schimmelinfectie…
    maar zo is het heel normaal de een heeft het meer dan de ander
    het kan dalijk in een keer over zijn of een stuk minder en kan ook de hele zwangerschap duren……
    ik heb het in het begin ook erg gehad en nu aan het einde weer helaas

dus maak je geen zorgen

groetjes patricia

#3137628 Quote

bedankt voor de reacties!!

ik word er echt helemaal gek van.. mja

gentell

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct