Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

292671 Wanneer Iets Te Zien Op Echo

• Auteur

Hoi meiden,

sinds eergisteren weet ik dat ik mij ook bij het 'zwanger zijn'-forum mag voegen.
    Heb vandaag de vk gebeld en heb morgenvroeg m'n 1e echo. Dit omdat we niet 100% zeker weten hoever ik ben.
    Ik wil  graag weten of iemand weet wat ik morgen kan verwachten stel dat ik maar 5 wkn zwanger ben. Is er dan al wel iets te zien?!

Ik ben nl 9 wkn of 5 wkn. Heb nl. 5 wkn geleden 1 dag een beetje bloed verloren. Het kan zijn dat dat een innestelingsbloeding was, maar het kan ook gewoon een menstruatie geweest zijn.

prinses

#3137633 Quote

Ten eerste: GEFELICITEERD!!!!!! Geweldig nieuws!

Ik heb in het begin ook een echo laten maken omdat ik niet wist hoever ik was. Toen was ik 6wk en een paar dagen zwanger en toen zagen we, hoe klein ook, wel een hartje kloppen. Dus als je gelukt hebt zie je iets!

#3137634 Quote

Hoi,

Gefeliciteerd!
    Ik weet niet precies wat je ziet. Ik had met 6 weken en een paar dagen een echo. Meer dan een stipje zag ik niet
    Het hartje klopte al wel, maar dat is niet altijd bij 6 weken. Dus als je pas 5 weken bent, verwacht dan niet dat het hartje al klopt.
    Verder ziet de vk/gyn genoeg hoor!
    Veel plezier morgen.

Liefs Reneke

35 wkn + 3 dgn

#3137637 Quote

hey hallo

gefeliciteerd…

ook ik wist niet hoever ik was 11 dagen geleden konden ze niks zien leeg zakje
    gisteren echo gehad en ja wel ons wondertje met een kloppend hartje…

ben 6 week en paar dagen
    succes meid

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct