Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

292675 Kado Om Mee Te Geven Na De Geboorte

• Auteur

Hallo dames,

Ik had even een vraagje.
    Als het goed is ga ik rond 24 april bevallen.
    Daarna komt er natuurlijk allemaal kraam visite.
    Nu leek het mij leuk om hun wat mee te geven als aandenken van de geboorte van ons kind.
    Hebben jullie misschien leuke ideen daar voor?
    Zelf zat ik te denken aan een zelfgemaakte kaart met foto ofzoiets.
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt

#3138010 Quote

Hoi…

Ik was op de negenmaandenbeurs en daar stond iemand die dit soort kadootjes verkoopt. Ze hadden ook doosjes bij die je kunt (laten) vullen en die je met een naam of foto kunt laten bedrukken.

Ik heb er toen naar gevraagd en er was echt veel mogelijk. Staat alleen nog niet bij ze op de site,  Ze heten Geboortegift. Website is http://www.geboortegift.nl. Als je ze mailt sturen ze je voorbeeldjes op.  Hebben ze bij mij ook gedaan.

#3138076 Quote
    quote: anne8 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2008 16:35:45'));

Hallo dames,

Ik had even een vraagje.
    Als het goed is ga ik rond 24 april bevallen.
    Daarna komt er natuurlijk allemaal kraam visite.
    Nu leek het mij leuk om hun wat mee te geven als aandenken van de geboorte van ons kind.
    Hebben jullie misschien leuke ideen daar voor?
    Zelf zat ik te denken aan een zelfgemaakte kaart met foto ofzoiets.
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt

Hoi Anne,

Je zou gebortetraktaties kunnen maken, dus zelf kidnerwagentjes in elkaar kunnen frobelen, of je kunt bij de bakker bakerkindjes kopen en deze in roze of blauwe tule verpakken, dit zijn een soort chocolaatjes in de vorm van een baby.

#3138125 Quote

Hey.

Ik heb een site gevonden waar je de wikkels van een chocolaatje kan laten bedrukken (een soort merci chocolaatje) met naam en datum.
    Waarschijnlijk ga ik dit doen, vind ik een leuk kleinigheidje. (2,00 euro voor 10 chocolaatjes) Dit kun je bestellen bij http://www.annemiekendochters.nl/
    Succes.

Liefs van Miena.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct