Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

292677 Grotere Maat Positiebroeken Iemand Tips

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik ben inmiddels 23 wk zwanger van mijn 1e kind.
    Nou ben ik normaal ook al niet volslank   maar ben inmiddels ook al 11 kg aangekokmen. Heeft er iemand tips  waar ik zwangerschapsbroeken / rokken in maat 50 zou kunnen kopen? Heel soms past mt 48 van Miss Etam ook nog maar ik ben dringend op zoek meer adressen. En dan liefst ook nog voor een "normale" prijs, want ik heb ze nog maar een paar maanden nodig.
    Hoop dat er iemand is met bruikbare tips. O ja, ik woon zelf in de omgeving van Den Bosch.

Liefs, Cath

#3137733 Quote

Hallo,

Via http://www.babywalz.nl? of via internet…?marktplaats.nl
    Wat je ook kan doen is een broek of rok die je nog past zelf elastiek tussen zetten of laten doen..
    Tegenwoordig heb je van die naaiwinkels en dan kost het niks.
    Of kijk eens bij een kringloopwinkel in de buurt, kleren voor weinig en kan je soms nog wat aan vermaken.

groetjes,
    Jacomien
    mama van Kylian 09-09-2007

#3137742 Quote

Hoihoi,

Ik vond een site met oa grote maten. Belle Belly  Je moet even zoeken onder ! outlet zomer ! en dan grote maten.

Succes.
    Groetjes

#3137743 Quote

Hoi Cath,
    ik heb 2 van mijn broeken gekocht van de C&A. het zijn gewone spijkerbroeken met een stoffen band aan de bovenkant. het is positiekleding en dan heb ik maat 44. ik had/heb best wat overgewicht en pas en nog ruim in. ik ben inmiddels 26 weken zwanger van 2 meiden en heb een flinke toeter.

succes ermee!!

Groetjes,
    Sara

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct