Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

292681 Mammas Uit Alkmaar E O

• Auteur

hoi ik woon zelf in langedijk
    lijkt me leuk om wat contacten te hebben met zwangeren uit de buurt
    groetjes sandra

#3137730 Quote

Hoi hoi,
    Hier nog een (toekomstige) mama uit Alkmaar. Ik woon in de buurt van Kooimeer.

Groetjes,
    Sara
    (26w zwanger van 2 meiden)

#3137776 Quote

Nee, hoor, jullie zijn niet de enigen!! Ik woon ook in Alkmaar. Alkmaar Noord.

Groetjes Paula

#3137777 Quote

Hoi mede zwangeren.

Ik kom niet uit Alkmaar, maar vlakbij, De Goorn. Dorp tussen Alkmaar en Hoorn. Hoe ver zijn jullie nu? Ik ben nu 15 weken zwanger van de tweede. We hebben al 2x een echo gehad en wat is het toch super om het te zien en onwerkelijk dat het in je buik zit, hè?
    Weten jullie al namen? Wij nog niet.

Allemaal lekker genietplezier van de zwangerschap!

Groetjes mamajo.

#3137781 Quote

Hoi hoi…
    Ik behoor ook nog tot de categorie "zwangeren in Alkmaar e.o"
    Wij krijgen morgen de sleutel van ons nieuwe huis in Winkel. Ben uitgerekend in september van ons 3e kindje.
    Groetjes, J

#3137782 Quote

hoi mamajo en paula
    leuk zeg!
    ik ben 17 weken en heb ook al 2 echos gehad super he?
    zijn jullie ook aan het shoppen?
    van het weekend een box gehaald wel tweedehands want milan mijn eerste weigerde de box…de zonde geld deze ziet er wel als nieuw uit ik ben ook gastouder en kan de box ook mooi gebruiken voor mijn opvang hahaha
    en verder heb ik natuurlijk een heleboel nog
    willen jullie weten wat het is?
    ik wel hoor ik kan niet wachten op 20 weken echo die heb ik op 20 maart..
    groetjes sandra

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3137804 Quote

Hoi,

Ik ben nu 13 weken zwanger van de derde. Ik heb nog een hoop spullen, maar we hadden ook al het een en ander weg gedaan, omdat we het eigenlijk bij twee wilden houden en deze zwangerschap als een grote verassing kwam. Ik heb nog niets gekocht, maar ga dat binnenkort wel doen. Vooral de kleertjes, daar heb ik niet veel meer van, maar dat vind ik helemaal niet erg!!!

We hebben al 4 echo's gehad, dit ivm met een verhoogde kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. We zagen bij ruim 6 weken het hartje al kloppen en heb toen nog zelf om een echo gevraagd en die heb ik met bijna 10 weken gehad, erg mooi!

Net zoals bij de eerste 2, willen we nu ook wel weer weten wat het wordt. Alleen, als de echografist twijfelt willen we niet het vermoeden horen, want dan ga je daar denk ik toch wel een beetje vanuit.

We kijken weer erg uit naar dit kleintje!!

Groetjes Paula

#3137825 Quote

dag meiden,

Ik heet Monica en ik woon in Alkmaar  noord en ben nu 35 weken en 6 dagen zwanger van ons eerste kindje.
    Alles gaat hier zijn gangetje, alles is klaar, dus het mag komen!!!!

Nee hoor, laat het nog maar lekker een tijdje zitten, dan groeit het goed en ik vindt het eigenlijk ook wel gezellig dat gerommel in mijn buik.

Leuk om te weten dat er nog meer zwangeren in de buurt wonen.

Wat voor zwangerschapskwaatljes hebben jullie?

Ik ben erg vergeetachtig en veel last van maagzuur, verder heb ik een zwangerschap als uit een droom… (behalve dan dat ik  al sinds het  begin  snak naar chocolade, wat ik voor de zwangerschap niet lustte….)

Nou, ik ga even lekker douchen en dan lekker koppie  koffie zetten met een stukje chocolade erbij!!!

Greotjes Monica

#3137829 Quote

Hier ook een zwangere uit de omgeving van Alkmaar, Heerhugowaard om precies te zijn.

Ben vandaag 35w zwanger van de eerste, en moet nog 4 daagjes werken voordat mn verlof begint! Wij weten het geslacht niet (vonden we wel spannend om het niet te weten).

Kamertje is bijna klaar (alleen nog overgordijntjes en een hemeltje), dus de kleine kan komen!

Succes allemaal,

Ukkie26

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct