Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

292686 Is Er Een Expert In De Zaal Snap Er Niks Meer Van

• Auteur

Hallo meiden,

Hopelijk kunnen jullie me helpen:

De afgelopen maanden cyclus gehad van 26, 28, 23 dagen. Nu heb ik deze maand de cyclus van 28 dagen aangehouden en had ik afgelopen dinsdag mijn NOD. Ik voelde al wel wat vreemde dingetjes (gevoelige borsten, weeig gevoel, etc.) maar hield het maar op  'tussen de oren'. Donderdag getest al wist ik dat het waarschijnlijk geen zn zou hebben, want bij mijn zoontje had ik ook pas een week na NOD een positieve test. Mijn man en ik hebben nu ook afgesproken dat we a.s. zaterdag pas gaan testen mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Nu, op dag, 33  heb ik sinds vanmorgen een klein beetje bloedverlies. Lang niet zo erg als menstruatie (normaal gesproken ben ik het meteen goed zeg maar,) maar toch. Wat zou dit kunnen zijn? Het is toch te laat voor innesteling? Wat kan je lichaam je onzeker maken zeg! Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

Groetjes,
    Josephine

#3137755 Quote

hoi,
    ben geen expert (geen ervaring met wat je schrijft), maar denk ff mee met je. Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn? Zeker omdat je onregelmatige cyclus hebt, weet je toch niet zeker wanneer je eisprong is. Misschien deze x juist vroeg geweest?? En je had wel/ geen test gedaan?
    Hopelijk zijn er wel meiden die dit herkennen en je gerust kunnen stellen..
    Succes ermee! Groetjes, mira

#3137762 Quote

Hoi,

Ik had precies hetzelfde. Bij mij zoontje pas na een week overtijd een positieve test.
    En nu ben ik zwanger van de tweede en had twee dagen voor dat ik ongesteld moest worden een klein beetje innestelingsbloed. Kan dus heel goed dat dat bij jou ook het geval is.

Hopelijk ben je zwanger!

Groetjes mama3007

#3137845 Quote

Hallo,

Bij mij kwam de innestelingsbloeding 2 dagen voor mijn ongesteldheidsdag zeg maar.
    Dus ik dacht al dat ik weer eens vroeg was…
    Maar het zette dus niet door en ik werd et maar niet, toen was het voor mij wel duidelijk.

Zou toch die test doen hoor!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct