Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

292691 Last Van Darmen

• Auteur

Hoi dames!

Ik lees her en der dat je darmen in de eerste weken erg opzetten, ik ben   nu 7 weken zwanger en heb flinke buikpijn, en ook de hele tijd het idee dat ik naar de wc moet (voor een grote boodschap zeg maar!)
    Nou vraag ik me af of dit dus m'n darmen zijn, een beginnende miskraam of misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap??!! Ben ZOOOOO onzeker!!!!
    Moet volgende week maandag pas voor de eerste keer naar de vk
    Hoop dat iemand me kan geruststellen??

Groetjes Judith

#3137768 Quote

Ik heb vanaf het begin (zit nu in week 16) ook heel veel last gehad van mijn darmen. Dit weekend ook, mijn buik is helemaal opgezet en het lukt me niet goed om de grote boodschap te doen… Ik maakte me er in het begin ook erge zorgen, nu soms nog, zeker vandaag, toen zat de pijn precies op de plek waar het kleintje zich ophoudt. Maar volgens mij (ik heb geen ervaring met een miskraam) als het niet goed lukt om naar de wc te gaan en je buik is opgezwollen… dat lijkt het me gewoon je darmen.

Maar als je het niet vertrouwt, bel dan even met je huisarts of verloskundige…

Ik vond die eerste weken ook echt super stressvol met al die zorgen die hebt, elk rare steek in je buik, of pijntjes… ik werd er gek van… maar bij mij hoorde het er allemaal bij.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct