Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

292692 Wat Vinden Jullie Van Deze Jongensnamen

• Auteur

hoi allemaal!! de zwangerschap begint eindelijk een beetje te vorderen dus we zijn flink over namen aan het brainstormen. de meisjesnaam hadden we al heel snel, maar de jongensnaam vinden we ontzettend moeilijk. we hebben een paar ideeen maar we weten het niet.. wat vinden jullie ervan?

finn: horen we de laatste tijd wel heel erg vaak helaas..
    loeke: of klinkt dit meer als een meisjesnaam?
    jelte

andere ideeen zijn natuurlijk altijd welkom! thanx!

#3137775 Quote

nou wij weten dat we een jongen rkijgen maar vinden een naam erg moeilijk dus denk niet dat ik je kan helpen en een naam is ook erg persoonlijk altijd
    maar veel succes met zoeken

#3137790 Quote

Hoi!

Wij hebben Finn ook boven aan ons lijstje! Twijfel inderdaad ook nog omdat het een top 20 naam is, maar hij staat nu ergens op nr 18 en bij ons in de omgeving hoor ik hem niet vaak.. Loeke vind ik zelf niet zo en Jelte wel weer erg leuk.

Wat vind je van: Cas, Hidde of Stan?

Succes, groet, Suza

#3137820 Quote

Hey! Finn is leuk!
    Loekie vin ik meer een meiden naam.
    Ken ook een meissie die loekie heet, dusmisschien komt het ook wel daardoor..

Succes!

#3137821 Quote

Hoi Siesa,

ik vind namen ok wel erg persoonlijk hoor. Ik vind Finn en Loeke niet zo mooi maar Jelte weer wel heel erg mooi!

Maar het is echt heel persoonlijk en het moet ook bij de achternaam passen!

Succes met jullie keuze!

Gr Theolien

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct