Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

292696 Wie Ook Gerommel In De Buik

• Auteur

Hier  dus wel…

Slapen, wat een drama! (nog steeds) Maar ik ben zoooo onrustig 🙁 Ben ook erg moe nu..

Maar mn lichaam is wat anders.. weet niet hoe ik het moet uitleggen, tis een gevoel.
    Heb niet het idee dat de baby al komt, maar wel het idee dat mn lichaam er erg op voorbereiden is!
    Baby ligt alwel met hooffie naar benee en getrappel voel ik erg goed (kan ook best pijn doen soms 🙂 )
    Soms ook een gevoel echt bij mn schaambeen (echt al best wel laag?!)

(Ik zit nu in mn 34e week ga deze week naar de 35e week toe)

Wie herkent dit nog meer??

Liefs van ons!

#3137832 Quote

Hoi,

Klinkt inderdaad als voorbereiding! Niks mis mee hoewel het soms behoorlijk irritant kan aanvoelen. Ik had dit ook bij beide kindjes en allebei zijn ze in de 39 ste week geboren!

Groetjes Hanneke

#3137843 Quote

Hoi hoi,

Ik heb er ook last van, ik ben nu onderweg naar 34 weken.
    Het kind ligt al weken in de juiste houding. De kans dat het nu nog gaat draaien wordt steeds kleiner gelukkig.

Ik heb ook vaak last van harde buiken. Als ik druk bezig ben geweest overdag, pluk ik daar snachts de vruchten van. En die buiken doen ook erg zeer bij de spieren rond de bikinilijn ja! Scherpe stekende pijn. Dus klussen en veel doen overdag is er voor mij gewoon niet meer bij.

Ik heb ook geen steun meer aan mijn buikband. Want als ik die aan heb moet ik om de 10 min plassen…. Ik doe em wel om bij boodschappen doen en stukjes lopen. Maar hij gaat ontzettend snel weer af!

Gisteren naar de Gyn geweest en die zei ook dat het er inderdaad allemaal bij hoort. Er is nog niks aan de hand. Je moet het natuurlijk wel in de gaten houden. Zodra je bloed of vocht verliest even bellen met VK of Gyn.
    Ik ben in elk geval bijna klaar met de voorbereidingen dus tijdens de zwangerschapsverlof blijf ik gewoon 'rustig' wachten tot de kleine zich aandient.

Groetjes Joke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct