Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

292699 Zwangerschapstest Positief Maar Wel Bloedings

• Auteur

hoi allemaal,

wil even mijn verhaal kwijt en misschien heeft iemand het zelfde mee gemaakt?

ik moest 2 week geleden ongesteld worden en werd na 3 dagen overtijd zijn ongesteld (althans dat dacht ik) dus nooit bij stil gestaan dat ik zwanger zou kunne zijn.
    het heeft meer dan een week geduurd voordat het stopte, na 3 dagen begon ik wat bruinverlies in mijn onder broek tekrijgen en rode stolsels in mijn urine, dus ik d8 nee heeh alweer?
    had de huisarts gebeld en die vroegen kon je zwanger zijn? ik antwoorde van we zijn wel bezig maar omdat ik bloede dacht ik ik ben ongesteld, huisarts adviseerd mij om aftewachten en dat dit misschien een miskraam kan wezen.
    heb daarna toch een test gedaan en werd direkt postitief, dat was een grote schok!!
    maar nu die onzekerheid, van wel positief maar ook nog kleine bloedings in mijn maandverband ( donkerbruin) kan een miskraam zo lang nog duren en waarom geeft de test na bijna anderhalve week nog positief aan?
    wat denken jullie ervan of wie heeft dit ook meegemaakt m ik hoor het graag
    groetjes diane

#3137861 Quote

Hoi Diane,