Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

292701 Is Dit Wel Normaal Graag Reacties Aub

• Auteur

hallo meiden.

ik ben nu 4 maanden en 2 weken zwanger van mijn 2e kind,maar voel nog niks bewegen.
    het enige wat ik voelt is allen als ik lig,op mijn rug,een bult bij mijn buik die soms omhoog komt,en soms hard wordt,ik heb wel 2 weken geleden een echo gehad,en daar uit zag zijn hartje goed uit,en stond ie veel te bewegen.bij mijn 1e kind voelde ik al vlindertjes in mijn buik toen ik rond de 3e maanden was.
    nou mijn vraag,is dat wel normaal dat ik mijn kindje nog niet heb voelen bewegen met bijna 5 maanden?

#3137888 Quote

ja dat kan ik ben nu ruim 17 weken maar mijn placenta ligt ervoor en de vk denkt ook dat ik het pas heel laat zal voelen de placenta werkt dan als een soort stootkussen..
    groetjes sandra
    als je je toch onzeker voelt zou ik gewoon even de vk bellen hoor

#3137895 Quote

Het kan idd. door de placenta komen. Als die tegen je buik ligt, voel je de eerste schopjes ertegen niet. Ook kan je kindje rustiger zijn dan de 1e.
    Mijn schoonzus voelde haar 3e ook nauwelijks, zelfs aan het eind niet. Maar het is nu een heel gezond, maar rustig, 2 jarig meisje.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct