Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

292708 Ervaringen Met Inleiden - pagina 2

• Auteur

Hoi Sam,

Ja ik kan er je wel wat over vertellen ik heb ook overtijd gelopen en ben ook ingeleid,vanwege hypertensie(hoge bloeddruk).
    Ze beginnen altijd met kijken of je ontsluiting hebt,is dat er dan kunnen ze je inleidingen,doormiddel een infuus,en breken ze meestal ook de vliezen.
    Zo niet dan krijg je eerst gel om de weeen op te wekken en kijken ze of je daarop reageert zodat ze alsnog te vliezen kunnen breken.

Ik ben zelf een week voor mijn uitgerekende datum opgenomen in het ziekenhuis in die week tijd had ik continu best wel erge voorweeen maar het zette niet door,en hebben ze mij gel ingebracht,tot 2 keer toe,toen mocht ik met precies 40,2 dagen naar huis toe,de volgende dag moest ik op controle bij de gynacoloog en er was nog geen ontsluiting toen hebben ze mij gestript en vervolgens naar huis gestuurd,s avonds werden de weeen echter zo heftig dat ik gebeld heb naar het ziekenhuis ik mocht overigens ook meteen komen,de hele nacht weeen en tot de volgende ochtend 12 uur hebben ze mij laten lopen,toen had ik uit mijzelf dus 5 cm ontsluiting en hebben ze de vliezen gebroken,vervolgens ben ik aan het infuus met weeenopwekkend middel gezet en was mijn zoon er na 2 uur al.

ik hoop dat het een beetje een indruk geeft.

groetjes Nice

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct