Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

292710 Zo Onzeker

• Auteur

Ik voel me zo super onzeker deze zwangerschap dat ik bijna niet kan genieten.
    Met 5 weken heb ik last gehad van wat bruinverlies en dit heb ik af en toe nog last van, maar vooral als ik druk geweest ben.

Met 8 weken hebben we een echo gehad en het kindje was goed op lengte en het hartje klopte.
    Nu was ik toen een stuk geruster en kon genieten, maar de afgelopen anderhalve week is dat weer helemaal weg.

Ik ben nu 11 weken en 1 dag zwanger en mag woensdag weer op echo.
    Heb nog wel last van kwaaltjes zo als erg missleijkmoe en zere borsten.

Wie herkent dit en hoe groot is de kans dat het nog mis gaat als je een goede echo gehad heb?

#3137980 Quote

Hoi Linda,

Jammer dat je niet kan genieten…toch denk ik dat het niet gek is.. het is ook allemaal maar wat, er gebeurt veel in en om je heen.
    Ik denk dat er altijd een kans in zit dat het mis kan gaan.. bij iedereen, ongeacht of je nu een ''goeie'' echo hebt gehad of niet.

Toch zou ik lekker proberen te genieten.. ik weet et das erg moeilijk!
    Heb ik ook gehad en nog steeds wel hoor 🙂

Maar het is ook zo zonde om niet te genieten nu.. voordat je het weet ben je een paar maanden verder en heb jeje ukkie in je handjes 🙂

Ik wens je veel succes!
    geniet maar van de lekkere zon!!! 🙂

Liefs van ons
    34/35 weken 1e kindje

#3137996 Quote

Hoi Linda,

maak je niet al te veel zorgen.
    deed ik ook in het begin, vooral omdat ik heel erg miselijk was en van alles voelde in me buik.
    uiteindelijk heeft mijn vriend internet lopen rondspitten en kwam er achter dat miselijkheid een goed teken was tijdens je zwangerschap.
    was hier heel blij mee om te horen en zal me vriend vragen of hij die site nog weet waar het op stond.
    iedere keer als ik miselijk was, had ik het gevoel van de kleine is weer lekker bezig.
    en kan altijd iets mis gaan maar maak je niet te veel zorgen je bent bijna bij die 12 weken grens en dat lucht ook op als je daar voorbij bent.

veel plezier met je zwangerschap.
    groetjes margo

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct