Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

292714 20 Weken En Nog Op De Blaas

• Auteur

ik ben 20 weken zwanger en het kindje ligt nog steeds op mijn blaas heb ik het idee is dat wel goed?want heb ook nog steeds niet echt een dikke buik t lijkt gewoon of ik wat dikker ben geworden. iedereen om me heen is met 15 t/m 20 wekn al dikker dan mij.
    of komt het omdat ik het nog laag draag? weet iemand dat?

#3138012 Quote

hoi vlindertje
    ik ben bijna 18 weken en loop ook nog steeds elk half uur naar de wc hoor
    en met mijn vorige zwangerschap had ik dit de hele zwangerschap
    zolang je niet naar de wc rent voor een paar druppeltjes zou ik me niet ongerust maken
    groetjes sandra

#3138015 Quote

maar had je met 20 weken al wel een echte buik dan?ik niet

#3138016 Quote

met de eerste niet en nu wel maar dat heeft er niet zo veel mee te maken volgens mij volgens mij heeft het ook met je bouw /grote van je blaas en baarmoeder te maken groetjes sandra als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de vk bellen

#3138066 Quote

hoi vlindertjuh,
    over de grootte van je buik hoef je je echt geen zorgen te maken hoor, dat is bij iedereen verschillend (bouw, ligging van baarmoeder, sterkte van je buikspieren). Ik heb pas vanaf 24,5 week zwangerschapskleding gedragen en kreeg vaak opmerkingen als "oh ja zwanger? Zeker pas dan. Nou, 20 wkn… Gossie, waar laat je t dan?" Ik baalde er best weleens van, je bent toch trots dat je zwanger bent en wilt graag dat anderen het zien. Alle controles waren verder prima en we hebben nu een 14mnd oud prachtzoontje!!!
    Wat betreft ligging op je buik, baarmoeder gaat steeds meer op blaas hangen volgens mij. Tenminste, bij mij werd moeten plassen steeds erger naarmate zwangerschap vorderde.
    Geniet van je zwangerschap, buikje komt heus wel (en hoe minder lang dik, hoe minder lang last van de kwaaltjes die daarbij horen)
    Groetjes mira

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct