Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

292717 8 Weken Zwanger En Ineens Minder Kwalen Iemand Ervaring

• Auteur

Hoi,

Ik ben inmiddels 8 weken zwanger en in week 7 en 8 ontzettend misselijk geweest.
    Maar dat is binnen een dag of 4 ineens verdwenen. Heb nog wel pijnlijke borsten en moeig maar dus niet meer misselijk.

Is dat een slecht teken?
    Of is het heel normaal dat je je ineens veel beter voelt?

Ik heb overigens met 7 weken een kloppend hartje gezien op de echo.

Met mijn eerste kind heb ik helemaal geen kwalen gehad, vandaar dat ik dit helemaal niet herken. Las op kindje op komst dat als je ineens geen kwalen meer hebt dat een slecht teken kan zijn…
    Maak me een beetje ongerust…

Hebben jullie hier ervaring mee?

Liefs, BIllie
    8w1 zwanger en mama van Quinten, 15 mnd

#3138018 Quote

Hoi,

Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was.
    Met negen weken had ik van de een op de andere dag nergens meer last van.
    Heb me toen ook erg zorgen gemaakt omdat ik ook had gelezen dat het een slecht teken kon zijn. Ben nu 28 weken zwanger en alles is prima dus het zegt niks.
    Probeer je niet teveel aan te trekken van de dingen die je op internet leest en lekker te genieten van de zwangerschap. Een kloppend hartje zegt al heel erg veel.
    Hoop dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen.

Groetjes

#3138019 Quote

Hoi Jolande!

Bedankt voor je reactie! Stelt me gerust!
    Ik ben snel paniekerig en inderdaad…dan lees  ik van alles en ga ik me toch weer ongerust maken.
    Ik ga proberen te genieten van mijn prille zwangerschap!

Jij heel veel geluk met je kindje op komst!

Liefs, Billie

#3138024 Quote

Hoi Billie.

Herkenbaar verhaal hoor , ik had van het weekeind hetzelfde (Ik ben precies even ver als jij) Ineens geen kwaaltjes meer en kreeg nachtmerries dat alles fout was. Ik heb dinsdag een echo gehad en daaruit bleek dat alles helemaal perfect was. Een hoop stress voor niets dus. De gyn zei dat ze veel meiden zag die voor de eerst keer zwanger waren en die rond de 8 weken "in paniek" waren, schijnt aan de hormonen te liggen.
    Dus, probeer je maar niet teveel zorgen te maken, je zei zelf al dat je hebt gezien dat het hartje klopte. Dat is op zich al een teken dat de kans dat het misgaat veel kleiner is dan normaal. Probeer er van te genieten dat je geen klachtjes hebt.

Liefs Natalie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct