Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zwanger zijn op je 50 ste

• Auteur

ook al ben je niet in de overgang, toch kan je lichaam daarop alvast wat vooruit lopen door steeds onregelmatiger of anders ongesteld te worden……. zou dus ook goed kunnen.

#3138078 Quote

Ik zou denk ik ook gewoon testen. Als je nog niet in de overgang bent dan kan het goed zijn dat je zwanger bent. En misschien is het wel de overgang. Dus ik zou zeggen: gewoon testen dan weet je het zeker!

Laat je even weten hoe het afgelopen is?

Groetjes Nathasja

#3138129 Quote

Hoi hoi,

Weten jullie al iets meer? Zijn jullie inmiddels echt samen zwanger?

#3138131 Quote

Dames,

Ik heb het vermoeden dat jullie vreselijk in de maling worden genomen! Ze zegt zelf al dat haar moeder dit heeft gedaan. Volgens mij is het gewoon een geintje. Ik weet het wel zeker zelfs.
    Tuurlijk zou het best kunnen maar dit is gekheid, denk ik!

Wel een goeie trouwens.

Groet Jolanda

#3138179 Quote

jo04 berichtje voor jou

het is wel degelijk misschien wel grappig voor je maar zulke dingen komen nou eenmaal voor in de wereld !!

ben je zelf zwanger?? verklaard dan een heleboel je hormonen misschien????

voor alle andere ''NORMALE'' dames nee we weten nog niets het is afwachten dus   en bedankt voor jullie berichtjes

#3138180 Quote

trouwens jo04 knap van je dat je het 100% zeker weet kan mij zelf niet herrinneren dat ik jou ken!

misschien kan jij je bezig houden met andere dingen waar je 100% zeker van bent? is maar een tipje hoor

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3138192 Quote

was ook ff benieuwd…

maar, met een test weet je het zo toch???

#3138266 Quote

@jo04: ik dacht ook dat het een geintje was hoor!
    Als ik 50 was en ik zou tien dagen overtijd zijn dan zou ik eerst eens een test gaan doen. Dan weet je toch veel meer in plaats van dat je zwangere dames gaat laten speculeren over een eventuele zwangerschap!
    Maar goed, blijkbaar moeten we deze vraag dus heeeeeeeeeeel serieus nemen, whoehahahahaha.

Ik denk dat ze niet zwanger is.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct