Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

292728 Wie Herkent Dit

• Auteur

Hoi Hoi,

Wij zijn deze maand begonnen met het proberen om zwanger te raken.
    Ik moet eigenlijk aankomende vrijdag ongesteld worden maar kon niet wachten met testen. (en de test gaf 2keer aan dat ik zwanger was) ruim een week voordat ik ong. moet worden?
    Ik vond dit wel heel erg snel??
    Wie herkent dit???

Groetjes

#3138103 Quote

Hoi..

Waarschijnlijk gewoon zwanger! Ik had het ook getest voor ik ongesteld moest worden en toen ik 1 dag over tijd was nog een keer en was idd zwanger.
    Hoog hcg gehalte dus..
    Misschien ben je al een tijdje zwanger en was je vorige menstruatie geen menstruatie maar een innestelbloeding o.i.d
    Je weet het maar nooit!
    Maar test het nog eens na de dag dat je ongesteld moet worden en als het dna nog steeds zo is, dan gefeliciteerd!
    Succes..

#3138105 Quote

Gefeliciteerd, je bent zwanger!

Het kan zijn dat je een hele vroege eisprong hebt, of zoals  al eerder genoemd, dat je misschien al een maandje langer zwanger bent. Vaak, als het een hele duidelijke test is die heel snel zichtbaar was, ben je al langer zwanger dan je dacht.

#3138273 Quote

Hoi,

Ik had deze tekst uit de gebruiksaanwijzing van de clear-blue test:

Indien de test aangeeft dat u zwanger bent is deze voor 99,9% betrouwbaar. (dit betekend namelijk dat het zwangerschapshormoon aanwezig is in je lichaam)
    Indien de test aangeeft dat u niet zwanger bent is is niet met zekerheid te zeggen of u ook écht niet zwanger bent. (het niveau van het zwangerschapshormoon schommelt namelijk de eerste weken van de zwangerschap) Heeft u toch het gevoel dat u zwanger bent, test dan over een week nogmaals of laat u testen bij de huisarts.

(uiteraard heb ik het nu uit mijn hoofd getypt) Maar dan weet je dat ook weer

#3138287 Quote

hoi linda,

denkl dat je echt zwanger bent hoor. gefeliciteerd en dat in de 1e ronde goed hoor.
    Ik had het ook een week voor me nod al een posie test. met 3 wk en 2 dg vanaf me 1e dag van me laatste menstruatie/ ook voor de zekerheid een week later nog eens getest en het werd indd alleen maar duidelijker.

veel plezier met je zwangerschap.

gr. Bambi
    21+3 dg zwanger

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct