Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

292736 Tienermoeders Di 4 3 Op Sbs6 Om 23 15

• Auteur

Aangezien er al eerder een topic was waaruit bleek dat er hier best wel wat 'jonge' (aanstaande) moeders actief zijn, wil ik jullie even op het volgende programma wijzen!
    Lijkt mij wel een leuk/interessant programma, alleen neem ik het lekker op want wat mij betreft komt t iets te laat…. hihi!

Liefs L81

#3138227 Quote

Jammer genoeg ben ik het vergeten op te nemen en was ik ook zo moe dat ik het niet heb kunnen zien.(ben 31 weken zwanger)

#3138245 Quote

ik ben het ook vergeten en wou het wel graag zien  komt er ook een herhaling weet iemand dat mss??

#3138318 Quote

Hoi, ik volg het programma wel en sta ervan te kijken hoe makkelijk er over gedacht wordt om een kindje te mogen krijgen. Van de 4 meiden die gevolgd worden vindt ik er maar 1 bij die echt serieus is en probeert te overzien hoe het is om de verantwoordelijkheid voor zo een klein mensenkind te hebben en alle andere dingen die erbij komen kijken en dat is Jessie van 16 jaar die samen met haar vriendje en vader van de kleine Cheyenne de zorg over de kleine willen houden en ik denk dat die twee het met hulp echt wel zullen redden, of ze bij elkaar zullen blijven weet ik natuurlijk niet maar ze doen wel een serieuse poging

Saritha van 18 jaar die niet weet wie de vader van haar baby is, begint nu in de aflevering van afgelopen dinsdag eindelijk een beetje over de dingen na te denken, maar ik denk dat die het nog wel eens heel moeilijk zou kunnen krijgen omdat zij haar losbandige leventje los moet laten en voor een kindje moet gaan zorgen.

Mariska is gewoon op en top een puber, ik weet niet wat ik daar van moet zeggen en hoe het voor haar gaat aflopen, ik hou om eerlijk te zeggen mijn hart vast, misschien veranderd ze wel helemaal als de kleine geboren is.

En dan dat meisje van 13 ik ben even haar naam kwijt maar dit meisje wil gewoon een levende pop en zij is totaal niet toe aan het moederschap, ik vind abortus niet altijd de juiste oplossing  maar ik weet niet of het kindje laten komen wel de juiste oplossing is. Dit meisje zit op alle vreselijk in de knoop qua woonsituatie en gezinssituatie, ik hoop dat dit niet ten koste gaat van haar ongeboren kindje,

gr. Nicole

#3138326 Quote

he nicole

niet verkeerd bedoeld maar wat heb jij een vooroordeel he!

ik begrijp dat je zo iets heb van pff hoe moet dat ooit gaan maar vergeet niet dat iemand op zulke leeftijden 360graden kunnen draaien en je dus nooit kan weten hoe dat gaat aflopen je kan wel hopen dat het goed komt maar zeker kun je niks zeggen ik ken een heleboel (van dat soort zo maar ff te noemen) meisjes in die situaties en ik ben er zelf ook 1 van en ook ik ben ook super te recht gekomen niet dat iedereen zo terecht komt maar schrijf ze ook niet direct af!!
    en leeftijd en een kind zit niet gebonden en daar voor abortus laten doen???
    wat is dat?? er bestaat ook altijd nog iets van adoptie enzo maar om dan meteen een kind z'n leventje te ontnemen??

sorry maar ik had even zo iets van weer iemand met een iedee over hoe het wel standaard weer zal gaan met een tienermoedertje

(weet natuurlijk niet of je het ook zo precies bedoelde maar zo vatte ik het wel op dan)

groetjes samantha

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct