Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

292739 In De Wars

• Auteur

hallo meiden/dames
    ik ben hier nieuw:)
    maar ik had een dringende vraag,
    ik ben gestopt met de pil in Januarie,
    En nu heb ik echt het gevoel dat ik zwanger ben,
    maar heb getest 1 week geleden en het is negatief,
    terwijl ik heb enorme buik krampen(die ik anders nooit heb) ..Van die knobbeltjes op mijn tepel:$..
    Buik is beetje opgezet en hard..
    ik zou ook een week geleden ongesteld moeten worden(ben ik niet geworden)..
    Pls help me..
    Alvast bedankt..
    Ayla

#3138145 Quote

hallo
    ik zou het gewoon over een paar dagen nog een keer proberen te testen
    de een heeft al wel gelijk genoeg hormoon en de ander niet
    maak je in ieder geval niet druk erom het is ten slotte leuk als het zo is toch en als het niet zo is dan moet je ook niet bang zijn   dat het niet lukt om een of ander reden want je moet er zowiezo een jaar voor uitrekken om zwanger te raken
    heel veel plezier
    groetjes renate

#3138154 Quote

Ik zit namelijk pas 4 jaar aan de pil, de jasmin ofzo iets,
    Is het zo dat je altijd moet ontpillen of kan het ook gewoon in 1x raak zijn,
    want die knobbeltjes op mijn tepels..:$ heb ik echt nog nooit gehad,
    Dankjewel voor je reactie,,
    Ayla

#3138155 Quote

HoiHoi,
    Over ontpillen gesproken, nou dat is bij mij ook niet gebeurd. In augustus gestopt met de pil en in september was ik zwanger. Nu in juni verwachten we ons eerste kindje.
    Wacht een paar dagen en test opnieuw zou ik zeggen!! Ik had ook al meerdere testen gedaan omdat ik zelf ook het gevoel zwanger te zijn, maar pas op 1 oktober verscheen er het gehoopte streepje op de test!! Succes ermee!!

#3138157 Quote

Hoi

HeavenlyAyla
    ,

Zou eind deze week weer een test proberen als je nog steeds niet ongesteld bent.
    Het kan zijn dat je hormoonhuishouden in de war is doordat je gestot bent met de pil  waardoor je niet ongesteld bent geworden.
    Maar zou ook goed kunnen dat je zwanger bent, het is niet onmogelijk.
    Bij mij ben ik de pil vergeten en het was al raak voor we er erg in hadden.
    Dus het is niet onmogelijk.

Groetjes Margo

#3138195 Quote

ik keek toenstraks in de spiegel, en zag een lichte streep van mijn navel na mijn..Onderstegedeelte lopen:O
    is dit normaal als ik zwanger zou zijn??..en kan dat al zo snel (die streep)…

pff sorry ben zo lastig!!

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3138204 Quote

Hihi het forum was toch voor je vragen en verhallen 😛
    Dus lastig ben je niet hoor.

Maar uit eigen ervaring tot nu toe en dat is 15 weken zwanger, heb ik nog geen streepje over me buik lopen.
    maarja dit is mijn eerste zwangerschap en ik weet nog niet zoveel.
    Bij mij kon ik merken dat ik zwanger was omdat ik heel emotioneel werdt, veel miselijk en toen een zwangerschaps test gedaan.
    Maar als je niet zeker ervan bent ga langs de huisarts deze kan beter zien door of urine of bloed test te doen zien  of je zwanger bent.
    Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt of je zwanger bent.

Groetjes margo

#3138218 Quote

Hihi nou over dat streepje dat gaat niet zo snel ik ben nu 31 weken zwanger en nog geen streepje te zien.

En ik weet van me zelf (heb vorig jaar een miskraam gehad) toen we weer zwanger wilde worden ga je van alles voelen en doen. Soms zit het ook tussen je oren.

Maar meis wacht gewoon rustig af einde van de week en doe dan nog een test en maak je zelf niet gek.

succes

#3138219 Quote

En doordat je gestopt bent met de pil moet je hele huishouden ook weer alles zelf gaan doen dus kan het zijn dat het langer duurd voordat je ongesteld moet worden. Mijn cyclus schommelde tussen de 28 en 34 dagen elke maand was het verschillend.

succes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct