Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

292744 Beetje Rare Vraag

• Auteur

hallo

ben nu 34+4 dgn zwanger maar kan een kindje te weinig plaats hebben in de baarmoeder?

ik heb niet echt een groot buikje en de gyn heeft een keertje gezegd oh haha de kleine heeft niet meer zoveel plaats (komt tegen mijn onderste ribben) kan het kindje nog wel groeien ?  misschien een rare vraag maar ja   zit me toch wel dwars

#3138215 Quote

hoi gelukkige mamma van 2,

je kind kan gewoon doorgroeien het enige nadeel is als hij nog meer in de hoogte gaat groeien dat jij er meer last van krijgt.
    maar over de groei van je kind hoef je je geen zorgen te maken die gaat alle kanten op ook de verkeerde.

groetjes tineke

#3138269 Quote

Precies, het groeit gewoon. En kan je buik niet meer omhoog dan steekt ie wel meer naar voren. Waar je wel last van zou kunnen krijgen is dat er iets klem gaat zitten tussen je baarmoeder en je onderste ribben.
    Ik ben een vrouw van 173, dus echt niet klein, en had hier al last van bij 26 weken. Helaas is het bij mij ook niet overgegaan en gaat het pas over als de baby geboren is. Het kan verschrikkelijk zeer doen….
    Maar zo te horen zit er bij jou nog niks klem.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct