Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Positiekleding

• Auteur

Hoi iedereen,

Mischien een beetje vroeg maar ik vroeg het me toch af!
    Of ik ben gewoon simpelweg nieuwschierig.

Waar kopen jullie je positiekleding?
    Ik heb nog niets gekocht, weet immers nog niet of ik zwanger ben.
    Maar als ik om me heen kijk moet ik zeggen dat er hier in de buurt weinig winkels zijn die positiekleding verkopen.
    Of als ze dan al positiekleding verkopen dat het niet echt leuke kleding is.
    Natuurlijk kan je het ook nog 2de hands kopen wat vinden jullie hier van?
    Op marktplaats staan soms heel leuke dingen!
    Ik vind positiekleding nogal prijzig namelijk.

En dan natuurlijk de belangrijkste vraag, vanaf hoevel weken ga je ongeveer positiekleding dragen.

Dus meiden….
    Kom maar op met je tips en ideeen hier over!

grt
    Anita

#2960587 Quote

H&M schijnt ook een leuke lijn te hebben.

Heeft iemand ook enig idee voor maat 32?(dus 24 in jeans)??? als het ooit zover mag zijn. Ik heb namelijk nu al moeite om iets passends te vinden..

Groetjes Haily

#2960589 Quote

hoi Anita

Mijn vriend werkt bij Noppies en ik moet zeggen dat ze daar erg leuke positiekleding hebben. (wel wat prijziger dan bij miss etam) ook de babykleertjes zijn daar super schattig! De positiekleding van Esprit komt ook bij Noppies vandaan ook erg leuk!

succes groetjes suzy

#2960593 Quote

Haily
    jij zou ook een bij Noppies kunnen informeren ik weet dat ze wel grote maten hebben en extra lange broeken dus misschien hebben ze ook wel kleine maatjes

groetjes suzy

#2960597 Quote

hoi hoi
    nou ik koop positie kleding bij miss etam prenatal h&m
    hebben altijd wel leuke dingen
    heb nu een truitje bij de hema en die kan je ook dragen met een dikke buik
    en ja wanner je het gaat dragen als alles een beetje strak gaat zitten
    strekte ermee
    gr iza

#2960604 Quote

hoi,

De shirtjes die op dit moment in de mode zijn, kun je ook aan als je zwanger bent bedacht ik me vandaag. Niet heel je zwnagerschap denk ik, maar je komt al een eind.
    Van die shirtjes die smal zijn onder je borsten en dan wijd uit lopen. Ik durf ze niet eens te kopen nu omdat ik dan bang ben dat de mensen denken dat ik zwanger ben!
    Wat dat betreft heb je dus niet eens een positiewinkel nodig!

Verder heb ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook veel van mijn eigen kleren gedragen (broeken niet natuurlijk) Ik droeg een shirt van mezelf en daar een buikband overheen. Zo zag je toch niet dat het shirt voo rgeen meter meer paste!

Elke

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2960626 Quote

Noppies ken ik helemaal niet. Ik koop nu al bijna al mijn kleding bij Miss Etam. Ik heb erg lange benen dus extra lange broeken. Dat gaat nog wat worden als ik ooit positiebroeken moet dragen. Verder ben ik er eigenlijk helemaal nog niet zo mee bezig. eerst maar eens zwanger worden, hihih. Maar stiekum kijk je er wel naar hè. Van die leuke babykleertjes, kids op straat, zwangere vrouwen, hihih.

#2960643 Quote

Toevallig heb ik vandaag een badpak gekocht van Noppies.
    Eerder had ik er ook nog niet van gehoord hoor.
    Bij Prenatal hebben ze ook erg leuke kleren hoor, en idd bij Miss Etam ook.

Enne Nathalie, hoe gaat het met jou meid?? Al enig teken van de rd's??

Groetjes Debby.

#2960651 Quote

Hier nog geen rd-tjes te bekennen. Vandaag is mijn NOD
    Waar zit Noppies eigenlijk? Volgens mij hier (Drenthe) niet in de buurt, heb er nog nooit van gehoord.

Gr. Nathalie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct