Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hellup

• Auteur

Vraagje!

Is het normaal omwat afscheiding te verliezen tijdens zwangerschap? Het is niet gekleurd en ruikt nergens naar…en wie weet hoe dit dan komt?

doei xxbloem

#3142068 Quote

Het is wel normaal had het bij de 1ste ook en nu weer maar waar het precies door komt weet ik niet.

#3142071 Quote

Hey hey

Is idd normaal afscheiding,blijkbaar te maken met je zwangerschapshormonen :d

Groetjes Franny

#3142074 Quote

Thanks dat hadden      jullie dus ok pff gelukkig maakte me alwweer wat zorgen..maar dat is dus nergens voor nodig…..weet iemand toevallig waar dit door komt dan …

xxx

#3142075 Quote

Hey hoi,

Maak je geen zorgen, het hoort zo. Je maakt zelfs meer aan dan normaal blijkbaar. Komt door de hormonen. Zoek het maar eens op ergens. Het is heel gewoon. Er zijn ook al wel eens topics over geweest van anderen die dezelfde vraag hadden.

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes Petra

#3142104 Quote

Hoi,

zoals je al gelezen had: het is normaal. Ik ben even kwijt waarom je lijf dit ook alweer doet, maar ik geloof dat je er in de zwangerschapskalender hier op de site wel wat over vindt, 😉

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct