Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

iets knappen

• Auteur

ik ben 31 weken zwanger en heb continue harde buiken en ben dood en dood moe  , maar het leek alsof er iets knapte onder in mijn buik k dacht eerst dat het vruchtwater was maar dat is niej zo gelukkig wat zou dit kunnen zijn?

#3142097 Quote

Hoi Vlindertje,
    Ik ben ook ongeveer zover als jij, 30w2d en heb ook veel harde buiken. Nou ja, ik weet niet of het echt harde buiken zijn, maar het 'zit niet lekker' zeg maar, geen pijn of zo, maar gewoon, gespannen gevoel. Misschien ligt het kindje wel met haar ruggetje aan de voorkant, te duwen of zo, kweetnie.
    Wat dat knappen betreft, geen idee, zou volgens mij ff bellen naar de vk, je weet maar nooit!
    Groetje, Hindi.

#3142156 Quote

hoi vlindertjuh

heb je nog je vk gebeld?
    zou ik wel even doen hoor….
    maar volgens mij hoor je vruchtwater niet knappen hoor…..ik heb het inelkgeval niet gehoord …. je vruchtwater gaat gewoon lopen…..
    sterkte
    sandra

#3142171 Quote

Ik hoorde of voelde zeker wel iets knappen toen mijn vliezen braken. Absoluut, zou dus zeker de VK bellen voor de zekerheid. Zal wel niets zijn maar mocht het wel zo zijn dan wil je daar natuurlijk niet mee door blijven lopen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct