Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

helup geen naam

• Auteur

Ik ben inmiddels 34 weken zwanger van ons 2e kindje. We weten niet wat het wordt. We hebben een zoontje van 4 die heet ralph. Nu zijn we al maanden bezig om een leuke naam te krijgen voor onze 2e kindje. Een meisjes naam hebben we gelukkig wel al heel snel gevonden maar nu de jongensnaam nog. Wat mijn man leuk vind, vind ik niks en wat ik leuk vind vind hij niets. helupppp
    Het moet een beetje bij ralph passen en natuurlijk bij onze achternaam klerkx

#3142114 Quote

hoi

mick
    nick
    cas
    luc

deze vind ikzelf persoonlijk mooi

succes

#3142127 Quote

Stephen of Stefan
    (eerste is wel leuk ook met ph?)

groetjes Mariska

#3142130 Quote

hoi hoi,

lastig he namen bedenken, wij zijn er ook druk mee.
    Ik ken een tweeling wwarvan 1 ralph heet en de ander mark, misschien een ideetje?
    Verder

http://www.geboortekaartjesnet.nl

is wel een leuke site met namen. Ik hoop dat jullie eruit komen succes.

groetjes natascha 18w4d

#3142131 Quote

onze jongste heet Collin,  ook een leuke naam

groetjes maggi

#3142142 Quote

Jim? (Djim), Ruben, Robin, eeeh ff denken hoor. Ik ben echt ff aan het denken wat klinkt er bij Ralph… Rolph(GEINTJE)!

Marnix (ik roep maar iets geks..), Bas, David, Jens, Jasper??

SUCCES!
    gr.Ing

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3142187 Quote

Rens
    Collin
    Twan

succes!!

gr nice

#3142240 Quote

Hallo,

Wij vinden het ook moeilijk hoor een jongensnaam. Bij de eerste waren we al ver voorbij de 30 weken voordat we het eens waren. Een meisjesnaam wisten we al voordat we uberhaupt aan kinderen dachten… Maar het is toch een jongen geworden: Levi (mooi toch?).

Nu zitten we weer te dubben (maar we hoeven het pas in december te weten… Wordt het Justin, Milan (vindt mijn man niet zo leuk…) of toch Daan of Tom (die vind ik allebei toch wel een beetje kort)…

Heel veel succes, ben benieuwd wat jullie kiezen!

Groetjes,
    Sandra (9wk6)

#3142241 Quote

ps. de vorige keer was Joran op de 2e plaats geeindigd, maar daar kun je na  de toestanden op de Antillen  ook niet meer mee aankomen… toch?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct