Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Luiertas

• Auteur

Van alle wat al ervaren mama's en papa's zou ik graag wat advies krijgen over een luiertas. Wij willen graag een luiertas die voor ons beide leuk is om mee te nemen. Sortering genoeg aan leuke luiertassen, maar alle tassen zijn weer anders. Wat is handig vooral wel in/op de tas te hebben en wat is overbodig…?
    Alle tips zijn welkom!!!!

Alvast bedankt!
    Groetjes, Irene

#3142126 Quote

Hoi Irene,

Wij hadden een luiertas van het merk mutsy, een hele fijne tas die je ook aan de wagenstang kon bevestigen.

Waar je vooral op kunt letten is het volgende:
    – hij kan beter groot genoeg zijn, want in het begin sjouw je zoveel spullen mee
    – zorg dat er altijd een verschoonmatje bij zit, is altijd handig
    – ook handig is als er voldoende vakjes zijn om flessen voeding in vast te zetten(minimaal 2)

Hopelijk heb je wat aan de tips
    succes!!

Groetjes Wanda

#3142141 Quote

Hai!

Ik heb er 2. Een kleintje die makkelijk onder in het mandje past voor kleine uitstapjes bv even winkelen. Een grote voor als we een hele dag weg gaan. De volgende dingen zijn handig:
    * een los verschoonmatje want zo'n ding wat aan je tas vastzit is een drama
    * houders (gewoon die stoffen klemdingen) zodat je flessen rechtop blijven staan
    * een paar vakjes waar je dingen als luierdoekjes, lepeltjes, spenen ed kan opbergen zodat niet alles los in het midden ligt.

Ik heb ze allebei van oilily omdat wij zeker wisten dat we een meisje kregen. Mijn man gebruik die ook gewoon hoor. Het is meer kindgerelateerd zeg maar. Er zijn ook hele leuke neutrale met ruitjes ed. Ik weet het merk ff niet zo. Hangt ook een beetje van je budget af.

Succes met zoeken!

gr.Ing

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct