Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

46dagen na laatste pil en niet ongesteld/zwanger????

• Auteur

hallo meiden!
    wie heeft dit ook weleens gehad?

bij de eerste poging om zwanger te worden duurde het 9 maanden, mijn cyclus was lang, van 36 tot 44 dagen tot mijn menstruatie.
    jasmay is nu 20 maanden en we zijn voor een broertje of zusje 'bezig'.
    ik zit nu op 46 dagen….eerste ronde….donderdag en vandaag een test gedaan maar negatief!?
    ontzwangeren?
    te weinig zwangerschapshormoon?
    menstruatie gewoon heel erg laat?

wie herkent dit!!!!?
    groetjes lot.

#3142132 Quote

na het stoppen met de pil werd ik met 4 weken weer ongesteld maar heb ook verhalen gehoord dat na het stoppen van de pil het soms maanden duurt voor dat de meiden weer ongesteld werden dus nog maar ff wachten en anders nog een zwangerschaps test doen

groetjes maggi

#3142136 Quote

Gezien dat je sowieso al zo'n lange cyclus had, lijkt me dat je misschien even wat extra tijd nodig hebt om op gang te komen… Als het meer dan twee maanden duurt, is meestal het advies om ff bij je huisarts langs te gaan…

#3142148 Quote

Na het stoppen met de pil werd ik wel snel ongesteld, maar mijn cyclus loopt soms ook op tot 47 dagen. Ik slik sinds een tijdje teunisbloem olie, schijnt menstruatie te normaliseren.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct