Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoe zit dat nou met die BH`s?

• Auteur

vanaf wanneer moet je nou eigenlijk een andere BH kopen? En wat dan precies? Ik heb ooit es begrepen dat je tijdens je zwangerschap geen beugelbh`s mag dragen? En welke meegroei bh kan je dan het beste kopen?

Ik heb nu nog gewoon mijn normale bh aan, maar die begint wat de knellen.

#3142158 Quote

hey hey,

Ik ben net een maand geleden bevallen van mn zoontje.
    ik heb gewoon wel bh's gedragen met beugels alleen 2 a 3cuppen groter haha!
    had ook gewone bhs aan zonder beugels dat was wel lekker, wisselde ik het wat af.
    de meegroei bh van de hema von ik heerlijk zitten en niet duur 🙂
    op een gegeven moment paste ik mn eigen bh s niet meer..toen ben ik nieuwe gaan kopen en meteen een maat groter, je groeit gauw dus ze zijn gauw weer gevult haha!

succes!!!

Liefs

#3142165 Quote

Zelf droeg ik altijd voorgevormde bh's met beugel.
    Ik droeg met 10 wk al meegroeibh's
    Mijn ervaring tot nu toe (2x eerder zwanger, maar mk) is dat een meegroeibh toch wel erg prettig zit, je moet er even aan wennen als je anders altijd beugels had.
    Ik merk bovendien dat mijn borsten blijven groeien. Ik kan me niet voorstellen dat wanneer ik in wk 10 een gewone voorgevormde bh een cup groter had gekocht deze nu nog lekker zou zitten (22wk).
    Ik moet eerlijk zeggen dat zelfs mijn meegroeibh's van een cup groter nu al minder lekker zitten.

Mijn schoonzusje en vriendin hebben wel gewone bh's gedragen maar dan ook groter, in de eerste 3 maanden gekocht maar daarna geen grotere meer gekocht.

Denk er aan dat ruimte om te groeien voor je borsten wel nodig is, omdat de melkklieren zich steeds verder gaan ontwikkelen.

Shanaz

#3142168 Quote

Ik heb sinds kort ook de meegroei bh van de Hema. Idd niet duur en zit lekker. Alleen vind ik de bandjes veels te breed! Met een topje niet echt charmant! Dus bij mooi weer en een topje doe ik nog maar mijn oude bh's aan, hoewel dat niet echt lekker meer zit. Voor de rest die van de Hema.

Liefs Imme, 11 wk 1dg

#3142172 Quote

Hoi,

zodra het allemaal wat gaat knellen, moet je gewoon grotere bh's kopen: dat geknel zorgt alleen maar voor extra pijn aan je borsten, merkte ik toen ik 4 weken geleden een paar nieuwe bh's met grotere cup kocht. Daar ben ik nu echter alweer uitgegroeid, dus ik heb gisteren twee meegroeibh's bij de prenatal gekocht. Qua normale bh-maat zou ik nu op een D-cup zitten, maar met die meegroei-bh kan ik nog gewoon een C aan en heb ik wel het gevoel dat ik daar nog wat extra ruimte in heb, 🙂
    Het was in ieder geval weer een opluchting om van die knellende pijn af te zijn. Overigens heb ik ze nu ook 's nachts aan: zonder bh doet zo ontzettend pijn!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct