Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoe lossen jullie dit op??

• Auteur

tijdens mijn zwangerschap ben ik behoorlijk aan gekomen..
    zo'n 28 kilo!
    wel ben ik toen ik hoorde dat ik zwanger was meteen gestopt met roken, had 10 a 12 jaar gerookt.
    ze zeggen dat je hier ook van aankomt?!

Magoed mijn kleine uk is dinsdag alweer 4weken maar heb nog steeds een buikje..
    kweet het ben net bevallen enz enz enz…
    ben al op mn eten aan het letten snoep niet meer enz. (want geef borstvoeding dus kan ook niet op een dieet)
    maar hoe doen jullie dat   met je kleding? hoe verberg je nu dit buikje
    ik loop nog steeds in mn zwangerschaps broek. ben toch overal wel wat aangekomen..dacht dat het wel wat mee viel, maar mn oude broeken pas ik echt niet meer..ze blijven steken bij mn bovenbenen, bhoeoe!!!:(
    vin het wat zonde om meteen allemaal nieuwe kleding te kopen terwijl ik straks weer wil gaan sporten… had van de week al wat bij de zeeman gekocht voor een paar euro, zag er best leuk uit hoor!!maar ik ben dit niet gewend joh..dus shirtjes met strepen horizontaal werkt niet haha..legde wat het accent erop.

Maar hoe doen jullie dit toch of ben ik de enige??

liefs

#3142159 Quote

Hoi hoi,

Toen ik van mijn eerste kindje was bevallen was het bij mij ook zo. Ik was heel veel aangekomen, ik gaf borstvoeding dus lijnen ging niet, stierf ook van de trek dus was geen beginnen aan haha. Ik heb nog lang in zwangerschapsbroeken gelopen tot het me zo op de zenuwen ging werken. Ik ben toen gaan shoppen en moest gewoon tijdelijk aan een grotere maat. Het was niet anders maar toen ik dat had gedaan voelde ik me een stuk fijner. Ik heb een jaar borstvoeding gegeven en toen ik daarmee was gestopt kon ik eindelijk nog wat kilo's er af krijgen.

Gek hoe het bij sommige mensen precies andersom werkt. Die geven borstvoeding en vallen af bij het leven….helaas ging die vlieger voor mij niet op!

Ik moet wel zeggen dat 4 weken nog erg kort is hoor, het duurt best een aantal maanden en je zal echt nog wel iets kwijtraken met ontzwangeren!!!

Heel veel succes he en ga gewoon shoppen voor wat leuks…beter tijdelijk een grotere maat dan kleding die je niet meer aanstaat of niet past toch?

Groetjes Petra

#3142177 Quote

hoi hoi,
    ik heb begrepen dat het ongeveer is 9 maanden op, 9 maanden af. geef je lichaam de tijd om te ontzwangeren. 4 weken is idd erg kort. als je over een aantal maanden nog niks af bent gevallen en geen borstvoeding meer geeft, kan je kijken of je je op dieet kan ofzo. maar neem de tijd. koop anders toch voor de tussentijd even een grotere maat kleding als je je zwangerschapskleding zat bent.

ik moet zeggen dat ik me eigenlijk nog weinig druk maak over mijn kilo's. ik ben bijna 2 weken geleden bevallen en heb nog geen weegschaal gezien. ben alleen aan het genieten van onze 2 mooie frummeltjes…..

Groetjes,
    Sara

#3142239 Quote

ga lekker naar buiten en wandelen met de kleine… je zal zien daar word je iedere dag een stukje strakker van. Ik liep na mijn bevalling uren (ook vanwege de kraamtranen) achter elkaar, ik heb het hele dorp gezien en iedere winkel.

Het voordeel van wandelen is ook nog dat je ineens langs winkels komt en zo maar alle aanbiedingen van kleding ziet. Enne tipje voor kleding: als je een jurkjestype bent, die kan je altijd kopen en rekken mee…..

succes!!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct