Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wat voor namen passen bij Peter?

• Auteur

Ik heb een vraagje over namen,ik vind het namelijk wel moeilijk om straks een mooie naam te vinden voor ons volgend kindje!
    Mijn zoontje heet Peter,hij is naar zijn vader vernoemd door een erg slechte periode van mijn man,wat nog steeds kwakelend is!Nou hadden wij in het begin van mijn vorige zwangerschap de naam Sven voor Peter,later in de zwangerschap zevanyo en uiteindelijk heb ik dus peter gekozen door de slechte periode,ik wou dat er hij vernoemd werd naar pappa als aandenken als het mis zou gaan!
    Voor een meid is het net zo moeilijk,ik hou namelijk niet van hollandse meiden namen,ik heb zelf ook een aparte naam en wil dus iets wat je niet vaak hoor.
    Wie heeft er wat surgesties?

gr bernice

#3142195 Quote
    quote: Bernicee schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-05-2008 20:06:20'));

Ik heb een vraagje over namen,ik vind het namelijk wel moeilijk om straks een mooie naam te vinden voor ons volgend kindje!
    Mijn zoontje heet Peter,hij is naar zijn vader vernoemd door een erg slechte periode van mijn man,wat nog steeds kwakelend is!Nou hadden wij in het begin van mijn vorige zwangerschap de naam Sven voor Peter,later in de zwangerschap zevanyo en uiteindelijk heb ik dus peter gekozen door de slechte periode,ik wou dat er hij vernoemd werd naar pappa als aandenken als het mis zou gaan!
    Voor een meid is het net zo moeilijk,ik hou namelijk niet van hollandse meiden namen,ik heb zelf ook een aparte naam en wil dus iets wat je niet vaak hoor.

gr bernice

#3142196 Quote
    quote: sklerkx reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-05-2008 22:36:15'));   Sorry ging ff wat fout. Misschien is kayla wat? of Isis. Maar moeilijk is het zeker. Succes

quote: Bernicee schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-05-2008 20:06:20'));

gr bernice

#3142206 Quote

onze jongste heet Collin is ook een hele stoere naam.
    maar aangezien Peter erg hollands klinkt is een hollandse naam ook erg leuk iets als Tomas ofzo   denk ik

groetjes maggi

#3142207 Quote

Hoi,

Ik vind namen altijd een persoonlijke keuze. Ik heb wel wat leuke namen als voorbeeld:
    Ons zoontje heet Dion en onze dochter heette Senne*. De namen die we nu hebben voor een jongen of een meisje hou ik nog even voor me.

Namen van kinderen uit onze omgeving: Ryan, Lars,Kars, Stan, Maks, Levi, Timo voor jongens en voor meisjes: Sjors, Yindi, Naomi, Noa, Demi, Britt.

Succes met zoeken. Ik ben blij dat wij er uit zijn met de namen. .

Claudia

#3142208 Quote

of Alwin haha zo heet onze oudste

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3142217 Quote

hey dame denk eraan geen isis he die is van mij voor een meisje haha
    euhm iets van sterre? kyara?

#3142229 Quote

haha vlindertjuhhh jammer is dat he dat we elkaar persoonlijk kennen,heetten ze straks hetzelfde.En dat kan niet want ik moet natuurlijk wel straks met je kunnen babyzwemmen enz he dan leuk!!!
    Ik vond mees erg leuk en sven,oja en danny vind ik ook wel lief haha.

alwin vind ik niet zo mooi

maar bedankt dames.

x nice

#3142272 Quote

hoi mijn man heet MIKE PETER, dus is Mike niet iets, ios niet bepaald hollands.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct