Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

eten

• Auteur

Ik heb zitten zoeken naar wat je allemaal wel en niet mag eten nou staat er nergens iets over sambal eten ik heb daar zo'n enorme trek in dat had ik ook met mijn eerste kindje heel vreemd nou weet ik dat je niet teveel zout mag en sambal is best zout maar als je een klein beetje eet mag het toch wel???

#3142204 Quote

hoi,

op voedingscentrum.nl staat volgens mij betrouwbare informatie. Dat zijn de algemene richtlijnen over het eten tijdens de zwangerschap.
    Laat je vooral niet gek maken door wat je verder allemaal hoort of leest want dan moet je zo ongeveer 9 maanden leven op water en brood.

groeten Elke

#3142222 Quote

Hoi, ik ben ook gek op sambal en eet het al de hele zwangerschap (nu 26 wk.). Volgens mij kan het echt geen kwaad hoor. Denk maar eens aan al die vrouwen in India en zo, waar ze altijd scherp eten. Gewoon blijven eten dus!

#3142232 Quote

Nooit gehoord dat het een probleem zou zijn. Wel proeft je kindje al mee, wist je dat? Kan het alvast wennen! Zou niet sambal eten tot je zweet en traanogen krijgt. Wat dat zout betreft: volgens mij  moet je  als je verder niet teveel zout gebruikt   wel erg veel sambal eten om er teveel van te krijgen, dus tenzij je hele potjes leeglepelt en tenzij je bloeddruk niet goed is zou ik me niet teveel zorgen maken!

Eet smakelijk!

Zeeuws Meisje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct