Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

weinig beweging voelen, erg?

• Auteur

hi allemaal,
    Ik ben nu bijna 28 weken zwanger van de eerste en ben nog al onzeker.
    Sinds een paar dagen voel ik  veel minder beweging van de baby dan eerst. Ook lijken de schopjes veel minder krachtig dan een paar dagen terug. Nu vroeg ik me af of dit wel goed is? Ik hoef pas over 9 dagen weer naar de verloskundige maar ik was toch wel benieuwd of dit geen slecht teken is.
    Wij kan me vertellen of het normaal is dat je je kindje aan het begin veel beter kan voelen en later dus veel minder.
    Alvast bedankt Nimfje

#3142224 Quote

Hoi nimfje,
    Weetje ik snap dat je hier onzeker van word, als ik jou was zou ik gewoon de vk bellen en het haar vragen!! Zij is daarvoor. Ik weet niet of het erg is, en misschien krijg je hier op het forum antwoorden die je alleen maar onrustiger maken!!!
    Echt even bellen hoor!! Vinden ze helemaal niet erg!!
    Succes ermee!!!!
    Groetjes

#3142227 Quote

wat ik wel weet is dat vanaf een bepaalde periode het kind zo groot is geworden dat het gewoon minder ruimte heeft om te bewegen.
    wat wel belangrijk is dat je hem elke dag voelt.

groetjes maggi

#3142236 Quote

bedankt alvast voor jullie reacties.
    wanneer ik vannavond nog niets heb gevoeld  bel ik toch even de vl.
    groetjes nimfje

#3142362 Quote

Hoi Nimfje, goede tip: indien je geen beweging voelt eet dan wat chocolade of leg een schepje suiker onder je tong, gegarandeerd dat je je baby binnen 10 min voelt schoppen!
    Succes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct