Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zwanger en ftiness

• Auteur

hoi

even een vraagje wie weet tot hoe lang je buikspieroefeningen mag doen of juist niet meer mag doen kan hier nergens iets over vinden.
    en mag je alle sporten blijven doen!?

groetjes

#3142249 Quote

Hoii,

De rechte buikspieren mag je in principe niet meer doen vanaf 3 maanden zwangerschap. Deze moeten namelijk week worden zodat er ruimte komt voor de baby en dat zal ook de bevalling bespeodigen.

Zelf heb ik helemaal geen buikspieren meer gedaan sinds ik weet dat ik zwanger ben.

Veel plezier met sporten en bij twijfel kan je het altijd de verloskundige nog even vragen.

Groetjes Joyce

#3142258 Quote

Ik deed ook geen buikspieroefenen na 3 maanden meer,maar wel andere dingen zoals loopband,hometrainer,steps,en andere oefenening ook spinning trouwens maar ieder doet het op zijn manier want de enne heeft eerder ergens last van dan een ander.
    Dus ik zou zeggen waarneer je je niet lekker erbij voelt gewoon een stapje terug doen qwa sporten voel je je nog wel erg goed dan sport je lekker door!

veel plezier.

xxx nice

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct