Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Mama's uit omgeving gorinchem

• Auteur

Zijn hier nog toekomstige mama's uit de omgeving gorinchem te vinden?
    Zelf kom ik uit giessenburg 🙂

groetjes

#3142290 Quote

Hoi

Ik kom uit Nieuw-Lekkerland. geen idee of je weet waar dat is, maar het is wel in die omgeving
    wanneer ben je uitgerekend??

Groetjes Arina

#3142294 Quote

hehe,

hier een uit sliedrecht. gezellig. ja wanneer ben je uitgerekend ?
    ik 13 juli. dus nog een kleine 2 maanden.

gr. bambi
    32+2 wk.

#3142295 Quote

boehoe!
    Ik heb tot mijn 29e in Gorcum gewoond (gildenwijk) en vorig jaar zijn we verhuisd naar regio Nijmegen.
    Ik mis Groinchem erg vooral omdat mijn familie er nog woont en mijn beste vriendin woont in Giessenburg.

groeten ELke

#3142296 Quote

Bambi82 uit sliedrecht   gezellig, das wel dichtbij!
    Ik ben vandaag 37 weken zwanger!! Ben hard bezig met de laatste loodjes dus…

#3142324 Quote

Heb tot mijn 18de in gorinchem gewoont,    en ben een jaar geleden gaan samenwonen in giessenburg. Inmiddels ben ik 19 en zwanger van mijn eerste kindje ben zo rond de 10 weken zwanger.

en jullie?

groetjes

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3142363 Quote

Hoi

Mijn naam is linda en woon in Nieuwendijk bij werkendam gefeliciteerd met je zwangerschap. heb je nog nergens last van of ben je al flink misselijk. ik ben 32 jaar en zwanger van ons tweede kindje. heb al een dochter van 6 en hebben 4.5 jaar getobt voor ons tweede kindje in de mm molen geweest en nu toch spontaan zwanger. geniet ervan want het is wel 9 maanden maar ik vind dat die zo om zijn als ik zie dat ik nu alweer 20 weken zwanger ben.

gr. linda

#3142408 Quote

Hoi linda,

Fijn hoor al 20 weken heb je al een echo gehad?
    Tja ben wel misselijk maar de ene keer komt het omdat ik moet gaan eten en de andere keer omdat ik net gegeten heb. :S
    Tja en voorde rest krijg ik al een klein buikje had ik al een beetje maar nu  helemaal  
    Denk dat het ook komt omdat mijn darmen nogal van streek zijn, dus eet me nu gek aan de kiwi's en ontbijtkoek… is ook niet alles maarja moet er wat voor over hebben.

groetjes

#3142409 Quote

Owhja ben trouwens 17 december uitgerekend..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct