Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

OOK AL WEER ZWANGER VAN DE 2E??? DE 1E IS NOG ONDER EEN JAAR!!

• Auteur

HAY MEIDEN

IK WIL EENS KIJKEN OF ER VEEL MEIDEN ZIJN DIE ZWANGER ZIJN VAN DE 2E EN ER EENTJE HEBBEN VAN NOG GEEN JAAR!

IK ZELF BEN DUS BIJNA 20 WEKEN ZWANGER EN ME ZOONTJE DANTÉ IS NET 10 MAANDEN!

KIJKEN OF WE DINGEN KUNNEN BESPREKEN EN DELEN!

VOORBEELDEN,HOE VERDEEL JIJ JE RUST?
    OF HOE BEREID JIJ JE VOOR?
    EN BELEEF JE HET NET ZO INTENS ALS BIJ DE EERSTE?

ALLEMAAL LEUK OM TE BESPREKEN LEEK ME ZO!

NOU BEN BENIEUWD NAAR JULLIE REACTIES!

GROETJES LEN UIT HEEMSTEDE

#3142306 Quote

heey gefeliciteerd met je 2e zwangerschap

ik ben zwanger van de eerste nu 30 wk maar wilde toch even reageren
    werk namelijk in de kinderopvang dus kom heel wat zwangeren tegen
    en dus ook waarbij er twee heel dicht op elkaar zitten
    moet zeggen dat in de meeste gevallen het voor de kinderen erg leuk is en dat ze lekker met elkaar kunnen spelen
    het is alleen voor jezelf erg zwaar vaak, ze zeggen ook wel vaak dat je eigenlijk eerst   weer moet ontzwangeren
    maar goed er zijn er ook die er weinig problemen mee hebben
    en met de kleine die je nu hebt is het een kwestie van heel goed je tijd indelen en voldoende rust nemen

succes xx

#3142309 Quote

Hallo,

Hier nog eentje die zwanger is van de tweede waarvan de eerste nog geen jaar is,om precies te zijn de 25ste wordt hij 9 maanden!Ik vind het alleen maar een voordeel 2 op elkaar snel,zo ben je eerder uit de luiers en kunnen de kids met elkaar optrekken!
    Nadelen zijn er ook wel maar die wil ik nu dus niet zien haha!
    Ik ben als het goed is nu 6 of 7 weken zwanger maar het kan ook al 9 weken zijn ik moet over anderhalve week bij de vk zijn dus ik ben benieuwd!

Geniet er lekker van meid.

en als je eens wil msn en kan dat hoor
    slear_grakuma@hotmail.com

groetjes, nice

#3142338 Quote

ik ben zwanger van de 3e mag dat ook? tussen de (straks) middelste en de baby zal 17 maanden zitten. de oudste is tegen die tijd bijna 4.

het lijkt me voor straks heel erg leuk dat kleine leeftijdsverschil maar ben tegelijkertijd wel blij dat ik het ook echt kan delen met de oudste.

mn rust probeer ik vooral smiddags te nemen als ze allebei slapen ( ja ja dat doet de oudste nog en ik hou stug vol haha)   meestal zijn ze wel 2uur vertrokken.

ik maak me niet veel zorgen over straks, dat deed ik wel bij de 2e, om alles! maar nu weet ik dat dat ook allemaal prima is verlopen dus dan lukt dit ook wel.

voorbereiden doen we nog niet, ik ben pas 14 weken en wacht tot de 20weken echo voor meer zekerheid en het geslacht, dan zal er toch voor duowagens gekeken moeten worden en n extra commode.

hoe ga jij het allemaal doen, en hoe beleef je je zwangeschap…. ik vond deze twee laatste zwangerschappen bijzonder maar bij lange na niet zo intens als de 1e, ik ben wel net zo blij en trots maar toch is t anders, heb jij dat ook.

groetjes janneke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct