Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie is er ook 28-11 uitgerekend

• Auteur

Ik merk dat ik erg onzeker ben. 2 weken geleden echo gehad en het hartje gehoord alles is in orde. Alleen nog zo onwerkelijk steeds maar de vraag zal alles goed zijn. 30-5 weer naar de verloskundige ben zo blij als ik het hartje weer heb horen kloppen.

#3142563 Quote

hey pency,
    ben vandaag pas voor het eerst op deze site te vinden.
    ik ben op 29-11 uitgerekend, is 1 dagje verschil maar dat maakt niet echt uit toch?
    erg spannend allemaal he?!
    ik heb het hartje al zien kloppen  toen ik 8 weken zwanger was, dit omdat ik via via een echo kon laten maken.
    5 mei kon ik voor het eerst naar de vk daar kon ze geen hartje horen wat mij wel ongerust maakte.
    16 mei heb ik een tweede echo laten maken, en daar konden we al wel het hartje horen omdat de apparatuur daar beter was dan die van de verloskundige.
    ik was super opgelucht toen ik de kleine zag bewegen en het hartje heb gehoord.
    bij de een duurt het gewoon wat langer dan bij de ander, en het ligt er ook nog aan hoe je kindje ligt en hoe je je kindje draagt.
    maak je je erg zorgen geef dit dan even aan bij je vk!
    succes!
    groetjes ilse

#3143206 Quote

Hoi ilskesmit,

Wat leuk 29 november en hoe voel jij je?

Ik heb het hartje voor het eerst gehoord bij 9 weken, 10 weken eerste echo gehad en ben afgelopen vrijdag weer geweest voor de controle. Kon de verloskundige het hartje niet horen ik had al tranen in m'n ogen, direct echo gemaakt en toen zagen we het hartje kloppen en het kindje lekker bewegen. M'n placenta ligt ervoor kan verder geen kwaad.
    Vanmorgen afspraak gemaakt voor de 20 wkn echo.

En is het bij jou al goed te zien?
    Voel jij het kindje al?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct