Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wie heeft er nog een leuke aparte meiden naam?

• Auteur

hoi   meid

mijn dochtertje heeft de naam dilana   die hebben we zelf verzonnen omdat we wilde dat ze een beetjuh van mij zou hebben (daisy)en een beetjuh van mijn vriend(dylan)
    haar andere namen zijn Melia zo heet haar tante oma en overgrootoma en Levina simpelweg omdat ik dat een hele mooie naam vindt

ik wens je heel veel suc6 met een naam zoeken is niet erg makelijk

groetjes daisy

#3142585 Quote

Hallo,

Mijn dochterje heet Yentl.
    Zelf vond ik het een mooie frisse naam.
    Je spreekt het uit als jentel.
    Ik las dat je al veel tips had en er zaten mooie namen tussen.
    Dat wordt nog een hele klus om wat uit te zoeken.

Groetjes Petra

#3142579 Quote

er zitten zeker leuke namen tussen!

bedankt meiden.

gr nice

#3142569 Quote

Isolde vind ik heel leuk en apart of Noelle
    manlief vind ze beide niet mooi dat is dan weer jammer

#3142566 Quote

hoi hoi,

mijn dochtertje heet alyssa, en als we nu een meisje zouden krijgen werd het rowena, maar we krijgen een jongetje, misschien nog suggesties voor een jongensnaam want daar komen wij niet uit, moet wel bij alyssa passen.

succes xx natascha

#3142565 Quote

als ik een dochter had gekregen had ze shenaya geheten, maar ik krijg een zoon dus vind ik het niet zo erg om de naam op te schrijven.

groetjes tineke

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3142708 Quote

Hai,

Onze dochter hebben we Fabienne Alyssa genoemd.Nummer twee is onderweg en nu hebben we nog een meisjesnaam nodig.Ik vond Feline erg mooi(man helaas niet),dus kan natuurlijk ook als je er van houdt.Bij ons speelt Leyla als tweede naam voor een meisje.

Veel succes,
    Sabrina

#3142767 Quote

onze dochter heet caithlyn ook een aparte en weinig horende naam op het concultatie buro zei die vrouw ze is de 2e in onze praktijk met deze naam vond ik wel leuk hihi misschien wat voor jullie

betekend trouwens pure schoonheid

liefs mama van caithlyn 03-03-2008

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct