Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

slijmprop verloren en 32 weken zwanger

• Auteur

ik heb de slijmprop verloren(weet hoe het eruit ziet omdat ik ze beide kereen van mijn zus heb gezien maar die verloor ze van de eerste een week voor de bevalling en van dr 2e kindje de ochtend van te vore maar ik dus nu al, maar dit zegt toch niks over wanneer je gaat bevallen?want ben 32 weken zwanger en mocht de kleine nu al wel willen komen kan het niet eh\cht veel kwaad toch?de vk zegt dat de kleine las die dan al te vroe wil komen dat vanaf 34 weken moet doen?

#3142377 Quote

Ik geloof dat het ook nog wel eens voorkomt dat je tussentijds de slijmprop verliest en weer een nieuwe aanmaakt, maar het lijkt me sowieso wel handig om even bij je VK te melden… als er toch geen nieuwe aangemaakt wordt, is het wel belangrijk dat er even actie op komt, geloof ik. (Niet dat je je grote zorgen moet maken, maar meldt het dus wel ff, 🙂

#3142388 Quote

toen ik van mijn dochter zwanger was verloor ik de slijmprop een week voor de uitgerekende   datum de volgende dag heeft de verloskundige mij gelijk gestript en een dag later ben ik bevallen
    dus ik zou et wel even melden
    nu ben ik morgen 35 weken zwanger   en wacht vol spaning tot mijn kleintje komt

#3142390 Quote

Met de eerste zwangerschap ben ik de prop met 33 weken verloren. Met 34 weken heb ik een keizersnee gehad dus ik kan niet zeggen dat het voortekenen zijn geweest. Bij de tweede heb ik de prop met 37 weken verloren. Ik heb dit gemeld bij de gyneacoloog en die deed daar weinig op uit. Ik heb uiteindelijk met 42 weken weeen gekregen en is ook uitgelopen op een keizersnee.

Het zegt echt helemaal niets. Bij deze zwangerschap wacht ik het gewoon maar af. Ik kan alleen zeggen als je je erg druk maakt dan kun je even contact opnemen, maar ga je binnen nu en een paar dagen op controle dan kun je het ook nog melden.

Claudia

#3142400 Quote

Het kan nog wel weken duren voor de bevalling echt begint!
    Ik ben tijdens mijn vorige zwangerschap rond 33 weken mijn slijmprop verloren en ben uiteindelijk met 39 weken bevallen!

#3142402 Quote

Hoi Mar,

Ja het maakt volgens mij ook niks uit hoor,ik verloor ook een week van te voren de prop voor ik beviel maargoed ik was toen al 40 weken heen,ff iets langer dus haha!
    Nou ik hoop voor je dat je het nog ff 4 weken volhoud,

Ik duim voor je,

kus nice

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct