Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Harde buiken

• Auteur

hoii Meiden,

Ik heb het al een x ergens gelezen maar kan het ff niet vinden.. maar wat kan ik doen aan harde buiken??

xxx

#3142396 Quote

Harde buiken kunnen een teken zijn van je lichaam dat je te druk bent geweest. Dus gewoon een stapje minder hard kan al heel wat helpen. Als je toch een harde buik krijgt, kan het helpen om je buik zachtjes heen en weer te wiegen.

#3142683 Quote

hello,
    wat is nou eigenlijk precies een harde buik? mijn buik is de hele dag hard, niet echt zacht in ieder geval. of moet er meer aan de hand zijn?
    susanne

#3142685 Quote

Hoi Suzanne,

een harde buik is dat je echt kramp en pijn hebt, steken, dat soort dingen. Dat je buik hard voelt, is logisch en normaal: de boel staat gewoon wat strakker dan normaal he?. Sommige vrouwen zeggen dat  een harde buik  voelt alsof er een bal in hun buik samenknijpt, iedereen omschrijft het weer wat anders, maar het is wel pijnlijk, iig.
    Die harde buiken overigens ook wel hoor, maar wel een teken dat je (even) wat rustiger aan moet doen…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct